Seks op vakantie?

Hebben jullie wel eens seks als je op vakantie bent?
Ik wel! Vorige week was ik met twee vriendinnen naar De Panne, dat is aan de Belgisch-Franse kust, nog net binnen België. We waren daar van woensdag to zondag in een huisje dat we huurden.
De tweede dag maakten we kennis met Franse jongens die naast ons verbleven ook in zo’n huisje. Die taal is niet makkelijk hoor, en ze praten zo vlug! Maar het liep wel los. Eén van die jongens, Alain, had wel belangstelling voor mij. Hij maakte mij complimentjes met mijn laarzen (ik had mijn Aigle paardrijlaarzen aan). Vrijdag zijn we samen de duinen in gegaan. Er was daar in de verste verte verte niemand te zien of te horen en we lagen tussen bosjes en zo. Terwijl we lagen te rotzooien en te geilen deed Alain opeens iets raars: hij stond recht en begon mijn rijlaars uit te trekken. Ik weerde mij natuurlijk, maar het hielp niet. En toen pakte hij mijn laars in zijn ene hand en met zijn andere hand begon hij zich af te trekken, hij ging met zijn hand en zijn pik mijn rijlaars in, dat duurde niet zo heel lang, ik lag daar maar, het schokken van mijn laars hield op en hij gooide hem op de grond. Ik pakte bliksemsnel mijn rijlaars en trok hem weer aan. Toen werden we allebei heel erg geil en hij kwam vlug. We zijn daar nog een tijdje blijven liggen en ik voelde een vochtige warmte halfweg mijn laars: zijn sap! Dat maakte mij nog geiler en we hebben weer geneukt (de Fransen noemen dat “baiser”).
Daarna zijn we weggegaan, zijn nog op stap geweest tot vroeg in de morgen, en in een café hebben we weer gevreeën, maar dan in een WC. De volgende dagen hebben we nog vaak seks gehad, een keer of drie per dag. Die vochtige plek is opgedroogd, de voering is daar wat harder, daar maal ik niet om.
Maar het was leuk met Alain in De Panne! :stuck_out_tongue:

:flushed:

Ik wist alweer gelijk dat jij het was met je paardrijlaars verhalen :dry:

dafuq did i read

I don’t want to live on this planet anymore. BURN IT WITH FIRE! :flushed:

Ga alsjeblieft weg.

:flushed:

Ik kan nooit meer normaal naar die walgelijke laarzen kijken…

Ja ik doe dit ook altijd, maar dan met gewone laarzen. Bedankt voor je tip met de paardrijlaarzen, ga ik over twee weken in Hongarije ook maar proberen!

wat

rot op met je paardenlaarzen

Misschien geilt ze erop omdat het paardRIJDlaarzen zijn. Kan ze lekker op rijden hihihihih.

o het is paardrijlaars

what the f*ck

-.-

Duusss, jij bent 12 toch?

Geil!
Ben meteen naar de winkel gegaan voor zo’n paar paardrijlaarzen!