seks met water

Hallo meiden!

Mijn vriend en ik wouden wel wat nieuws proberen. hij stelde voor om seks onder de douche of in bad te doen. maar ik heb ooit gehoord als er water bij komt dat je zijn penis er dan niet uit kan komen iets met vacuüm is dat waar?

xx

okee! dankjewel xx

Ik meende dat je vagina een soort van afsluit in het (zwembad) water. Zodat er geen bacteriën vanuit het water erin kan komen. Daarom kan seks in het water heel pijnlijk zijn omdat je ingang dan kleiner is. Maar onder de douche is dat weer niet :wink:

Nee

Water droogt wel uit (heel gek, maar het is zo), dus zorg dat je genoeg glijmiddel gebruikt. Veel plezier samen!

Alles is al gezegd, en ik heb gehoord dat je geen condoom in combinatie met water kan gebruiken.

dankjewel meiden!!

xx

Alleen als er bijvoorbeeld in bad shampoo of bad olie in zit. Dat kan het condoom wel aantasten.
Maar in een zwembad zoals chloor, lijkt mij ook niet echt handig. Safety first!!

Niet doen, mijn vriend en ik zaten vast :rage:

echt en toen?

dat gebeurt echt niet zomaar! dan moet je echt onder water zitten en dan nog kun je gewoon proberen met je vinger de huid een beetje weg te duwen dan komt er gewoon lucht bij en is alles weer oke.

Onder de douche kan prima.

oke ik ga het binnekort proberen hihi

was echt bang dat je de penis er dan niet uit kreeg

bedankt allemaal voor de reacties!

xx

Onzin.

Onder de douche kan prima! Nooit problemen meegehad in ieder geval.