seks met mn ex?

Ik ken hem al sinds groep 7 (toen was ik al verliefd op hem haha) en we hebben altijd al bij elkaar in de klas gezeten. Maar nu blijf ik zitten in de 5e en hij gaat over naar de 6e. .

We hebben nu een jaar een relatie gehad en ook al seks gehad enzo… Maar het is nu 2 maanden uit (we gingen als ‘‘vrienden’’ uit elkaar en het was ook niet echt nodig maar ik ben net terug van 2 maanden amerika en dan zouden we elkaar ook niet meer zien en er zijn nog meer redenen) maar we zijn nog wel verliefd op elkaar en we flirten en smsen nog veel met elkaar.

We hebben deze 2 maanden (natuurlijk) niet met een ander gezoend/seks gehad. Maar ik heb echt heeeel veel zin om weer seks met hem te hebben (vooral uit liefde en een klein beetje uit lust, haha) en hem te zoenen enzo!
Ik moet het er dan wel met hem overhebben want ik ga er dan wel vanuit dat ik dan weer een relatie met hem wil enzo…

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan je dan alsjeblieft jouw verhaal hier vertellen?
Tips zijn ook altijd welkom!

(Ojaa, we zijn gewoon nette mensen. Hij is geen player en ik geen slet hahaa!)

tips pleaaase? (:

Ik zou eerst gewoon zeker zijn van een relatie, dat is wel zo safe.

Seks met een ex vind ik not done, het is je ex, kom op zeg.
Ja oké, al die opgekropte lustgevoelens willen eruit, maar houd je gewoon in.

als jullie allebei nog verliefd op elkaar zijn, en het eruit ziet dat jullie weer een relatie krijgen, waarom niet?

Ik denk dat niemand hier je daar tips over kan geven eerlijk gezegd. :stuck_out_tongue:
Sowieso is het bij iedereen anders, en misschien staat hij er ook wel negatief tegenover.

Ik vind het sowieso niet echt nodig om zomaar seks met iemand te hebben en al helemaal niet met een ex eigenlijk. Straks zit jij met je gevoelens terwijl het voor hem niets betekende? Je kunt zo snel gekwetst worden. Eerst goed praten en kijken of er nog iets in zit en dan pas seks =)

Mijn ervaringen met exen & relaties zijn in die ene keer niet goed afgelopen, dus mijn mening doet er niet toe. :wink:

Doe waar jij je goed bij voelt, soms gaat het goed, soms niet. Probeer wel eerst even alles op een rijtje te zetten, en gewoon eerst opnieuw te starten, waarom gelijk seks willen hebben opnieuw?

Ik vind een ex is een ex .
Het is niet voor nix kapot gegaan enzo .
Ik zou het niet doen , :wink:
Bter even doorzetten en zorgen dat je over hem heen komt :wink:
Of als je elkaar nog leuk vind , weer opnieuw beginnen enzo

Mja ik heb makkelijk praten (A) snap ik ookwel,

Dat punt heb ik dus ook ervaren, maar als ze er echt zeker van is kan het zichzelf toch niet tegenhouden, lijkt mij. ^^

Haha ik bedenk me nu ineens, mijn vriend en ik hebben al een relatie van 2 jaar gehad en dat heb ik uitgemaakt. Na een jaar spraken we af (we hebben elkaar tussendoor natuurlijk wel gezien en gesproken) en toen sloeg de vonk weer over en hebben we seks gehad xD En sindsdien (bijna een jaar alweer) zijn we weer samen.
Oke hoezo lekker tegen mijn eigen standpunt in gaan. Maar ik blijf erbij, weet waar je aan begint en welke risico’s je hebt!

ik heb zelf geen ervaring ermee maar zou het niet doen
jij bent verliefd en straks wordt jij misschien gekwetst om hij niks meer wil.
ik zou eerst wachten of er nog wat in zit en dan pas doen.

Hij is ook nog steeds heel erg verliefd op mij hoor, het zal voor hem ook wel veel betekenen! Maar ja, ik wil het er nog wel met hem over hebben natuurlijk! Ik wilde ook gewoon wat ervaringen van andere mensen enzo horen :slightly_smiling_face:

Hij is nog steeds verliefd op me hoor (: Het voelt eigenlijk niet echt alsof we het hebben uitgemaakt maar het is gewoon niet meer aan… het is heel raar maar we geven nog heel veel om elkaar en zijn verliefd.

Ik heb het ‘‘uitgemaakt’’ omdat ik 2 maanden weg zou gaan en ik niet meer zo’n zin had in een relatie en NIET omdat ik met andere jongens wil zoenen enzo want zo ben ik echt niet (en hij ook niet echt) maar gewoon omdat ik nog maar 16 ben en we al een jaar hadden enzo…

Ik heb er best wel spijt van, de rede klinkt ook heel stom maar ik zag het niet meer zo zitten op dat moment en het voelde wel heel goed, omdat we nog wel de gevoelens hadden maar gewoon niet officieel iets hadden zegmaar, want dat wilde ik op dat moment.
Hij snapte het trouwens wel, ookal was het wel moeilijk maar ik heb hem dit allemaal goed duidelijk gemaakt :slightly_smiling_face:

en wat vond hij ervan?
zit er nog iets in ?

of gaan we nu te offtopic eigenlijk

ojaaa hij is echt de knapste jongen ooit hahaa! Hij lijkt best wel op de jongen van mn avatar… haha! <3

hoebedoel je? Dit is toch allemaal gewoon ontopic?
Ik wil hem eerst nog wat meer zien, op school enzo, en met hem praten en dan ga ik het er met hem over hebben (volgende week ofzo denk ik)

nou omdat jij ervaringen wilde van anderen of ze iets soortgelijks hadden meegemaakt

jaaa dat wil ik ook graag maar ook tips en reacties! (: