Seks met mijn vriendin's hond?

Beste meiden op girlscene,

Mijn vriendin heeft dus best wel vaak seks met haar hond, waarbij hij o.a haar geslachtsdeel likt en zijn geslachtsdeel er langs schuurt.
Ze vroeg aan mij of ik het wou filmen, so i did…
Ze vraagt nu best wel vaak of ik óók seks met haar hond wil hebben.
En als ik het niet doe verteld ze mijn ouders dat ik een filmpje op mijn computer had staan van mijn vriendin en haar hond tijdens geslachtsgemeenschap en dat ik dat dan ‘bewerkt’ zou hebben.
Wat ik een italic schreef bedoelde ze als ‘grapje’ maar nu weet ik niet meer wat ik moet doen.

Is dit normaal en hebben jullie wel eens geslachtsgemeenschap gehad met een hond? Of een varken/koe/paard gewoon een dier?

Ik wil dat jullie serieus antwoorden en antwoord anders gewoon niet.
Ik ben serieus aan het huilen omdat ik niet meer weet wat ik moet doen.

dagelijks met een paard ja. Niks raars aan!

Wis het filmpje en vertel het aan je ouders

Echt?

Ja echt!

Al gewist. Ik kan nu niks meer bewijzen. Ze zei dat ik het MOEST wissen…

Is het raar als ik hier niks van geloof?

En je kan er ook niet zwanger van raken ofzo?

Ja sorry voor mijn ‘domme’ vragen. Misschien doe ik het wel gewoon heb ik geen problemen.

Nee dat kan niet.

Reageer serieus en anders gewoon niet. Staat in mijn topic is het zo moeilijk?

Nee hoor. En anders kun je er voor zorgen dat hij er uitgaat voordat hij klaarkomt, dat is betrouwbaar genoeg :slightly_smiling_face:

Een hert?

Dit is zó droog dat het grappig is.

Ik hou van poesjes.

ja

Ja joh heerlijk stop bijna elke week een goudvis in m’n puni.

Omg, is dit serieus? Je weet dat het strafbaar is…

Ziek

Love it!;s :blush: xoxo

Ik ben eigenlijk ook bloedserieus. Er zijn hier meerdere dingen waar ik me over verbaas en waarvan ik me haast niet kan voorstellen dat het echt is. Als het al waar is dat jouw vriendin kickt op seks met haar hond dan kan ik het me niet voor de geest halen waarom jij erin zou toestemmen dat te filmen. Nu ‘chanteert’ ze je ook nog eens op een manier waarvan ik denk daar hoef jij je toch niet over geïntimideerd te voelen?

Als je wat advies wilt dan zou ik het ofwel aan jouw familie vertellen of aan haar ouders gezien ontucht met dieren strafbaar is en jij zo medeplichtige bent. Lijkt me helemaal geen dilemma, maar misschien zie ik dat verkeerd.

Wat bedoel je nou? ;$ xoxo