seks met mijn vriend

Mijn vriend en ik zijn nu 3 maanden samen, nog altijd geen seks gehad omdat we het rustig aan wilden doen.
Hoe maak ik dit bespreekbaar dat ik eraan toe ben en wil proberen met hem?

Zijn jullie al wel verder gegaan dan alleen zoenen, of ook dat niet? Zo niet, dan zou je bijvoorbeeld kunnen proberen tijdens het zoenen wat verder te gaan en zijn reactie te peilen. Natuurlijk kun je het er ook gewoon met hem over hebben. Praten is belangrijk in een relatie! Misschien wil hij graag nog wat langer wachten, of wil hij er ook aan beginnen maar is hij bang dat jij dat niet wilt. Of vind hij het spannend omdat hij misschien nog maagd is?

Ik denk dat je het beste met hem erover kan gaan praten. Als je dat eng vind, kan je langzaam verder gaan bij hem. Zo ging dat toen bij ons ook. Onder het zoenen steeds een stapje verder gaan.

We zoenen, we knuffelen en hij deed een poging tot friemelen alleen was het niet het moment dat ik verder kon… rottig feestje. Maar op dit moment weet ik niet hoe ik hem verder met hints duidelijk kan maken. Er over praten vind ik moeilijk

Of gewoon zeggen of gewoon doen.

Blijven jullie bij elkaar slapen? Dan kun je ook beginnen met zoenen en verder gaan…

Erover praten maakt het ook erg gepland, ga gewoon langzaam wat stapjes verder. Laat het gewoon gebeuren, wanneer dit goed voelt.

Ik slaap al een tijdje nu bij hem, hoe zou ik het hem duidelijk kunnen maken door een stapje verder te gaan… Zoals?

Ik zou gewoon zijn hand pakken en hem op de plaatsen leggen waar jij je op dat moment ok bij voelt. Kleine hints geven werk bij mijn vriendje nooit echt dus ik begeleid zijn hand naar die plekjes.