Seks met je collega.

Ik zit met een probleem. Ik heb seks gehad met mijn collega, in principe vind ik er niks mis mee. Het is alleen een beetje ongemakkelijk. Kan ik hiermee doorgaan zolang we geen relatie hebben?

Vinden jullie dat het kan, om seks te hebben met je collega?

Als jullie je daar allebei bij goed voelen, waarom niet?

Dat ik ook wel weer zo. Maar mijn andere collega’s weten er ook van af. Ben alleen bang dat ik dan gevoelens ga krijgen voor hem, en ik weet sowieso al dat hij geen relatie wil…

In dat geval zou ik ermee ophouden.

dat het je collega is maakt opzich niks uit. als het je werk maar niet beïnvloed. maar als je nu al merkt dat je misschien gevoelens voor hem krijgt dan zou ik afstand van hem nemen…

Goh als ik die kans had gehad destijds, zonder twijfel…

Ik vind het niks uitmaken, als jullie het beide willen en het geen invloed heeft op je werk, prima toch. Maar als jij al bang bent voor gevoelens die je niet wilt, kun je het beter niet doen.

Voordat mijn vriend mijn vriend werd was ie een collaga met benefits om t zo maar te noemen :slightly_smiling_face:. Dus ja ik vind het kunnen. Maar als jij het ongemakkelijk vind dat iedereen t weet of bang bent om verliefd te worden dan zou ik er mee stoppen.

Als jullie beide een professionele houding kunnen houden op het werk zou ik het prima vinden. Wat wel altijd een puntje is, is dat feedback dan snel anders opgevat wordt dan bij andere collega’s.

Als jullie beiden geen problemen ermee hebben, en jullie werk er niet onder te lijden komt, zie ik zo gauw geen reden waarom het niet okee zou zijn. Maar ja, als 1 van de 2 dan gevoelens krijgt voor de ander, en dat is niet wederzijds, dan kan het natuurlijk best een lastige, ongemakkelijke situatie worden.
Misschien moeten jullie er gewoon eens over praten. Dan kun je hem ook vertellen dat je bang bent dat je alsnog gevoelens voor hem krijgt, en vragen hoe hij daar over denkt?

Okee dankje allemaal! Ik ga het er met hem over hebben. Vind het alleen toch wel lastig om te doen… Dalijk verteld hij het op het werk of zet die me voorschut…