Seks met hem?

Hallo,
ik zit hier nogal een beetje mee, ik heb een hele leuke jongen leren kennen via een goeie vriend van mij.
We kennen elkaar nu al ongeveer 4 maanden, we hebben nu een soort van fwb.
Hij wil geen relatie omdat hij het idee van een ‘serieuze relatie’ niet leuk vindt.
Toch vinden we elkaar erg leuk. de dingen die wij met elkaar doen doet hij niet met andere meisjes, en hij heeft eerlijk gezegd dat hij me niet zou gebruiken of kwetsen. We hebben de laatste tijd veel over seks zitten praten, maar mijn probleem is dus, ik wil wel seks met hem maar… ergens zit het me ook wel weer tegen :S kan iemand me misschien een beetje helpen?
zou het erg waarderen! c:

Carmen, 15

Bij twijfel niet doen, je bent ook nog maar 15, je hebt nog genoeg tijd om seks te hebben als je nu wacht.

Niet doen dan! 15 jaar is nog jong, je hebt alle tijd van de wereld. Zolang jij er geen 100000000% achter staat - dan niet doen.

zoals al gezegd: bij twijfel, gewoon nee.

Nee. je gaat er spijt van krijgen…

Als jij geen relatie met die jongen hebt zal ik het zoizo niet doen.
Hij is wel makkelijk geen zin in relatie maar wel zin in seks
Laat je niet gebruiken…

Ben ik de enige die het raar vind dat een 15 jarig meisje een fwb heeft…

Geen seks met een jongen hebben als je geen relatie met hem hebt, dat is een beetje mijn regel.
Het komt namelijk erg veel voor dat meisjes toch verliefd raken op zo’n jongen en dus gevoelens krijgen en hetzelfde van hem verwachten(want ze hebben immers seks met elkaar… )
als dan blijkt dat de jongen geen relatie wil, of niet dezelfde gevoelens heeft, voelt de meid zich automatisch gebruikt en gekwetst.
En denkt ze dat hij het alleen deed om de seks en in feite is dat ook zo, maar daar ben je zelf mee akkoord gegaan.

Ik zeg: niet doen! Alleen seks hebben met een jongen waar je n relatie mee hebt en dan niet meteen de eerste dag maar gewoon als hij goed voelt.
Tenzij je het PERSE wilt, maar dan moet je achteraf niet verdrietig zijn dat ie je gebruikt, want daar ga jij mee akkoord. je weet immers dat hij geen relatie wilt. voor sommige jongens is het scheiden van seksuele gevoelens en liefde heel simpel. wij meisjes kunnen dat niet zo goed.

precies dit. prachtig uitgelegd.

Jij twijfelt: dus ik zou het niet doen.
Hij wil de lusten en niet de lasten.

zoals de rest ook zegt, en wees voorzichtig. laat je niet gebruiken voordat je er spijt van krijgt, en dat wil je echt niet! geloof me

Als jij die behoefte ook hebt, om seks te hebben, dan kan het naar mijn mening niet veel kwaad. Ik hecht ook niet zoveel waarde aan seks (begrijp me niet verkeerd, doe het echt niet met jan en alleman) en zit niet te wachten op een relatie waardoor fwb voor mij erg aantrekkelijk is. Maar als je hem een leuke jongen vindt, en verwacht dat je meer voor hem kan voelen dan moet je het zeker niet doen. Dit gaat je in de toekomst echt veel pijn doen.

Uitgaande van alleen de titel: nee, niet doen.
Nadat ik het verhaal heb gelezen: zeker weten niet doen.

Nee. Al die topics van jonge meisjes die een ‘fwb’ hebben, pff.

Je twijfelt, dus niet doen

waar staat fwb voor haha? Ik begrijp het principe maar waar staat het voor.

@@ ga eerst veel leuke dingen met elkaar doen, als je er dan nog niet ver achter staat niet doen, en als je het zeker weet omdat je hem beter hebt leren kennen wel doen!

Friends with benefits

Ik heb best wel hetzelfde probleem, ik ben er al lang klaar voor en wou het begin dit jaar gewoon met iemand doen (uiteindelijk nooit gebeurt). Nu is er zelf iemand die voorstelt voor me te ontmaagden, ik twijfelde er aan maar het is nee. Hoe graag ik het ook wil gedaan hebben, het is beter om te wachten voor een vaste relatie. Ik heb altijd al wat gehad voor die jongen, maar zo moet ik hem niet hebben.

Ik zou het niet doen als ik jou was, zeker als je denkt dat je gevoelens voor hem kan krijgen. En je gedachten over fwb kan binnen een paar maanden helemaal anders zijn, zo is het bij mij.