Seks met een meid

Hallo, ik ben een 18 jarige meid. ik heb al 4 jaar een vriend en ik ben heel gelukkig met hem maar sinds kort heb ik echt zin in seks met een meisje. ik weet dat ik geen lesbie ben maar het lijkt me gewoon eens spannend… Ik zie mezelf echt trouwen met mijn vriend en daarom voel ik me hier best wel schuldig over… Hebben meer meiden hier last van?

Er zijn zo ontzettend veel meiden die hier over fantaseren, geloof me. Ik had laatst nog een artikel gelezen ‘alle vrouwen zijn een beetje bi’ of zoiets was het. Kan hem nu even niet opzoeken, sorry.
Denk er alleen wel goed over mocht je dit echt gaan doen.

hmm gelukkig ben ik dan niet de enige haha… Jaa ik zal er zeker goed over na denken ik zou ook niet eens weten hoe ik zoiets zou moeten aanpakken.

Jaa ik zie het mezelf eerlijk gezegd ook niet doen nee. al lijkt het me wel spannend.

Het lijkt mij ook best wel eens leuk voor een keer. Ben geen lesbienne, val 100% op jongens, maar voor een keer lijkt het mij wel spannend.

Maar dan wel als ik single zou zijn… Zolang ik met mijn vriend ben (waar ik van uitga is dat we samen blijven) zou ik zoiets nooit willen doen. Ik zou ook nooit een trio willen. Ik wil mijn vriend niet delen. Ik denk dat ALS we al een trio zouden doen ooit het met een tweede meisje zou zijn. Maar ik denk dat ik die meid dwars door de midden breek als ze m’n vriend zou berijden. Gaan we niet doen dus!

Maar waar ik dan benieuwd naar ben: hoe kijk jij tegen een trio aan?

Fantaseren is niks mis mee, als je overgaat op actie wel want dan ga je vreemd.

Overigens is het ook helemaal niet raar.

Ga je gang zou ik maar zeggen.

Het lijkt me ook heel spannend maar ze moet van mijn vriend afblijven! En dan wel met een meid die ik niet kan of in de buurt woont haha wat vinden jullie van een trio?

Ofja die ik niet kan klinkt een beetje raar natuurlijk moet ik die kunnen maar niet hier in de buurt haha

Het lijkt me ook best spannend :flushed: Praat er eens met je vriend over. Als hij er geen probleem mee heeft, dan hoef je je niet schuldig te voelen. Als hij het wel erg zou vinden, dan zou ik de fantasie even opbergen.

Jaa ik zou echt niet weten hoe ik dat zou moeten vertellen! een tijd geleden zei die wel dat die opgewonden zou raken als ik met een meisje zou zoenen…

Zucht, bijna alle jongens vinden dat geil.
Waarom denk je dat de meeste jongens alleen maar een trio willen met
2 meiden ipv met 2 mannen.