seks met een andere jongen

Hey meiden.
Ik heb me even anoniem gemaakt, vond dit toch een privacy kwestie die ik wel wil bespreken.

Ik heb nu al 2 jaar de zelfde vriend en we hebben het heel erg goed met elkaar.
Dit zowel op liefdes als op sex gebied.

We hebben ooit eens gegrapt over het idee om het eens allebei met een ander te doen, wat me enorm spannend lijkt. En ook hij toch nog wel eens zou willen.
Nu hebben we hier samen over gesproken en besloten dat ik een meisje voor hem mag kiezen die dat zou willen en hij een jongen die met mij na bed mag. Allebei hebben we wel restricties gekregen zodat het wel goed gaat.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of kan iemand mij helpen hoe ik iemand kan vinden?
Vind het toch wel erg spannend en toch ook zeker opwindend :slightly_smiling_face: hihi.

Grtjes Marielle la anoniem;)

je moet doen waar je achter staat,en niet zomaar wat doen
je moet later spijt er van krijgen om dat het niet zo is zoals jij je had voorgesteld.

ik snap het gewoon niet dat je dit echt wilt gaan doen.

Gaan jullie erbij zijn als de ander aan het neuken is?
Het lijkt mij een slecht plan, hoor. Misschien is het een beter idee een trio te overwegen, dan ben je tenminste nog samen bezig. En wat denk je dat de mensen waarmee jullie het doen gaan denken? Die worden gevraagd om seks te hebben met iemands partner. Ik zou me zwaar ongemakkelijk voelen.

Dit. En vertrouwen jullie elkaar echt helemaal 100% (dat jullie je allebei aan de regels die jullie hebben gemaakt houden) + komen er geen jaloerse gevoelens bij kijken? Ik zou het echt niet kunnen.

Het is dus zeker niet zo dat we er niet over nagedacht hebben.
Het is is spanning en misschien wel een droom die we allebei willen waarmaken.
Dat er een beetje jaloezie bij komt kijken zal best, maar ben daar niet zo bang voor.

We hebben ook zeker overwogen om een trio te doen maar daar kwamen we niet over uit of er nu een jongen of een meisje bij moet komen. Ik zou zeggen een mooie kerel natuurlijk maar dat wilde hij niet, en ik die mooie meid niet die hij erbij wilt hihi.

Toen dus maar besproken dat het ook wel erg spannend is om eens met een ander seks te hebben. Opzoch geen probleem we hebben al een vrij open relatie alleen op seksgebied hebben we dat nog de niet overschreden.
Maar gaat nu zeker gebeuren, vind het maar wat spannend en word er eerlijk gezegd al beetje opgewonden van. Hihi

Het is ook zeker niet om onze relatie op het spel te zetten, maar om ons op seksueel gebied wat meer te profileren. Misschien kan die jongen mii nog wat leren of ik hem, en misschien kan mijn vriend je dat meisje wel wat leren, weet eigenlijk wel zeker dat hij dat meisje gaat laten squirte, want daar is die goed in.

Maja, hoop dat een van jullie me er nof bij kam helpen. Snap dat sommige er anders over denken ma wij zijn denk ik dan wat ruim denkender dan andere.

Xjes marielle la anoniem

Nou blijkbaar zit jullie relatie dan niet bepaald goed als je perse een ander wilt neuken. Ik zou nooit daar de behoefte aan hebben aangezien ik gelukkig ben met mijn eigen vriend en ik zou ook niks anders hoeven. Ik begrijp dit echt niet.

:’) Dat is raar hoor.

Ik denk dat je hier dan een beetje op een verkeerd forum zit. Kijk eens op forums voor swingers (volgens mij heten dat swingers in ieder geval).
Denk tenminste niet dat hier het veel met je eens zullen zijn. Ik zou me er in ieder geval niet in kunnen vinden. Sommige fantasieën moeten fantasieën blijven.

Dus vreemdgaan is jouw droom. Apart

Ik heb ook een hele ruimdenkende vriend op seksueel gebied, dus ik ben helemaal voor experimenteren, maar ik zou persoonlijk zoiets echt niet kunnen in een relatie. Het is waarschijnlijk leuk op het moment zelf, maar er is grote kans op en vervelende nasleep.

Waar ik het meest mee zit, is dat jullie andere mensen gaan gebruiken voor jullie pleziertjes. Hoe gaan jullie iemand vinden die er voor open staat? En heb je überhaupt wel overdacht dat een meisje door de seks met je vriend misschien wel gevoelens voor hem kan ontwikkelen?
Experimenteren op seksueel gebied is geweldig, ik moedig het aan, maar doe het samen.

Hoe kijk je aan tegen aan kwartet? Misschien kan je een stel vinden dat daar voor open staat. Dat is veiliger, je bent bij elkaar en maakt elkaar mee, maar bent toch bezig met een ander.

Dafuq.

dit ben ik echt helemaal met je eens

dus je wilt dat jou vriend, die (als het goed is) van jou houd, en de liefde met jou bedrijft, want dat is het. Dat doet met iemand anders. Ik vind dat je alleen seks moet hebben met iemand waar je van houdt. Anders is het niet meer speciaal, dan kan je wel gewoon lekker gaan rondneuken ofzo. ik snap het iig niet. Als mijn vriend dat zou voorstellen zou hij heel gauw bij het gat van de deur zijn, of naja, ik want ik woon bij hem, maar je weet wat ik bedoel.

Dit is echt wel het laatste wat ik zou willen als ik een relatie zou hebben.

Ik moet er niet aan denken dat mijn vriend dingen met een ander meisje doet. Verschrikkelijk. Het idee dat zij dan ook weet hoe geweldig hij is en ze van elkaar genieten verafschuwt me echt tot op het bot.

Anyway, ik snap niet wat je nou van ons wil? Ik weet vrij zeker dat de meesten van ons dit soort dingen afkeuren en persoonlijk vind ik het ook geen goed idee op buitenstaanders op zo’n manier in je relatie te betrekken, omdat jullie een pleziertje willen.

Het lijkt me niet dat dit je relatie ten goede komt. Je hoort zo vaak dat het in een open relatie toch mis gaat door bv jaloezie en andere gevoelens.

Ik snap trouwens niet of het voor 1x is? Of dat het een gebruik gaat worden.
Want ik neem aan dat het na de eerste keer wel vaker moet gebeuren. Want anders is de relatie natuurlijk niet spannend meer en wil men keer op keer weer die ervaring met iemand buiten de partner om.

Ze vraagt niet om jullie meningen, dus hou die beter gewoon voor je. Daar heeft ze namelijks niks aan.
Het is al genoemd hierboven, maar ga inderdaad eens op fora kijken voor swingers. Misschien kun je daar wat mensen benaderen?

Waarom wil je het precies? Ik bedoel, je zegt dat jullie seks leven goed is en je veel van je vriend houdt, waarom heb je dan behoefte aan iemand anders? Wat zou die ander je wel kunnen geven wat je vriend je niet geeft?

Ik heb geen ervaring maar wel een tip/suggestie, een hoer of gigolo (zo heet een mannelijke hoer toch?) inhuren ipv een random iemand. Dan weet je zeker dat degene met wie jullie dan seks zouden hebben goed is (je wou er toch van leren? Iemand die seks hebben als beroep heeft zal je zeker dingen kunnen leren) en geen gevoelens krijgt voor één van jullie.
Dit lijkt mij in ieder geval een hele handige optie.

Dat laatste is een hele goede tip idd

Volgens mij ben jij gewoon heel dom, want slimme mensen weten dat er meer nadelen dan voordelen zijn.