Seks met een ander

Ik heb sinds 2 jaar een leuke vriend en de relatie gaat verder goed. Hij vertelde mij een tijdje terug over zijn fantasie: Ik die seks heb met een andere jongen. Ik heb het overwogen en uiteindelijk ben ik overstag gegaan. We hebben samen iemand uitgekozen en de keuze viel uiteindelijk op een goede vriend van hem. Hij heeft het voorgelegd aan hem en uiteindelijk ben ik dus ook geneukt door die jongen. Alledrie hebben we er geen spijt van en sta er best voor open om het vaker te doen. Iemand hier die hier ook ervaring mee heeft? En wat is jullie mening hierover? :slightly_smiling_face:

ik vind dit een beetje raar eigenlijk? hij zat er gewoon bij te kijken?

Nee dat niet :wink:

Tja, ieder zijn ding, ik zou het zelf echt totaal niet willen (ook niet als mijn vriend dit zou willen). Maar als zowel jij als hij het leuk vinden, helemaal prima.

Tja, beetje de ‘swingers scene’, niks mis mee hoor. Whatever makes your goat float, am I right?

Ik heb wel vaker documentaires gezien over swingers en die mensen zijn heel erg happy in hun relatie en vinden het juist iets moois hebben als andere mensen ook kunnen genieten van hen.

Mijn vriend zou dit ook leuk vinden als ik dit zou doen.
Ik ben er alleen geen voorstander van dus het is niet gebeurd

Beetje raar, jij kan niet bepalen wanneer iemand anders van haar houdt. Dat is toch gewoon iets tussen haar vriend en haar?

^ze zegt toch ook ‘‘ik vind’’ en ‘‘dat is persoonlijk’’?

Ik vind het zelf ook niks en ieder mag zijn mening uiten.

Zoiets heeft niks met je mening te maken :’) Of hij van haar houdt is wel of niet zo, daar verandert een mening niks aan. Dat je het raar vindt, oké. Maar je kan gewoon niet zeggen dat je vindt dat hij niet van haar houdt. Achterlijke opmerkingen worden niet opeens normaal als je er ‘Ik vind’ voor zet.

Het heeft niks met onze liefde voor elkaar te maken. Het is pure lust. Heb ook totaal geen gevoelens voor die andere jongen. Voel me alleen op seksueel vlak tot hem aangetrokken :slightly_smiling_face: M’n vriend geniet ervan en ik ook, dus zolang er niet meer dan alleen lustgevoelens zijn voor die ander vinden we het zelf wel kunnen.

Tja evolutionair gezien is dit niet voordelig :’). Maargoed (deels) om die reden is het ook niet zo populair. Maar als jullie beide er 100% achter staan moet je het lekker doen. Jullie zijn niet de enige die zo denken en niemand heeft er verder last van. Ikzelf zou dat echt niet kunnen en willen.

lol ik ga hier nieteens meer op in. Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt.

Ik stond er op het begin ook een beetje negatief tegenover hoor. Maar het valt me enorm mee en m’n vriend vind het nog steeds een geil idee. Die andere jongen heeft ook een iets grotere en seks is niet met iedereen hetzelfde… Ik vind het uiteindelijk ook niet erg om wat afwisseling te hebben als ik eerlijk moet zijn :stuck_out_tongue:

Ieder zijn eigen ding toch, als jullie het beiden lekker vonden wie houd jullie dan tegen? Ik zelf zou het nooit willen, vind het maar een raar idee.

Geen ervaring mee en ik heb er ook niet echt een mening over haha. Ik zou in principe wel open staan voor een trio ooit in mijn leven, MMV & VVM, gewoon om te kijken hoe dat is.

Je vriend zat niet te kijken, deed ie dan mee of was ie er gewoon helemaal niet bij?
Want in het geval van het laatste snap ik niet wat er voor hem dan zo bijzonder aan is

ieder zn ding,als jij je daar beter bij voelt
waarom ook niet alleen mijn mening
: ik heb er zelf er niks er mee,Het zou niet eens in me opkomen
als jij er gelukkig er van word