seks met de broer van je beste vriendin

ik heb sinds kort seks met de broer van men beste vriendin,
het begon een beetje toen we samen in de jacuzzi zaten, hij fluisterde in men oor dat ik snachts naar zijn kamer moest komen en ja toen gebeurde het
nu gebeurt dit bijna ieder weekend, het is zo spannend als we elkaar dan zien smorgens tijdens het ontbijt, en ook best wel opwindend.

Kan dit? of is dit verkeerd?

Ben ondertussen al 2 weken samen met hem en we zijn beide zeer gelukkig! :slightly_smiling_face:
+ vriendin vind het niet erg, ze vind het zelf plezierig

Tja. Of dit kan is natuurlijk een meningsvraag waarop iedereen een ander antwoord zal hebben. Ik vind het persoonlijk niet heel erg dat het gaat om de broer van je beste vriendin, ik vind eigenlijk het ergste dat je gewoon lukraak seks hebt met iemand zonder dat je een relatie ermee hebt.
Maargoed dat ben ik. En ik weet natuurlijk niks van de onderlinge relatie met je bff en de jongen in kwestie. Maar als jij je hier goed bij voelt, moet je dit vooral doen. Al zegt het feit dat je hier een topic over aan maakt, volgens mij wel genoeg.

klinkt wel leuk eigenlijk :stuck_out_tongue: maar of je vriendin er zo blij mee is

naja als jullie zich goed bij voelen dan naja, maar zou het persoonlijk niet doen omdat je seks hebt zonder een relatie ermee te hebben, heb je een idee waarom dat hij je vroeg? en wat is de relatie met je bff en haar broer?

wat denk je zelf? :slightly_smiling_face:…
anderen kunnen niet voor jou oordelen

het gaat waarschijnlijk wel iets worden tussen hem en mij
maar hoe het voorlopig is , is super spannend en leuk
broer en zus komen goed overeen
ik denk da men bff er wel wat van afweet, maar ik v

1.Seks zonder relatie=Fout
2.Seks met de broer van je beste vriendin=Fout
Mijn mening

Ik vind niet speciaal dat seks met iemand zonder relatie fout is. Maar slaap je alleen nog maar bij je beste vriendin om seks te kunnen hebben met die broer? Dan is het wel fout je moet je beste vriendin en de broer scheiden als je er bent voor je bf ben je er voor je bf, ben je er voor haar broer dan ben je er voor haar broer.

nee ik ben heel graag bij met bff en ik verdeel men aandacht :slightly_smiling_face:

weet je bff er van?

Ik vind het gewoon kunnen hoor als jij je er goed bij voelt. Al zou ik er niet aan moeten denken om sex te hebben met het broertje van men beste vriendin. Maar dat is ook net als een broertje voor mij. Net als haar ouders mijn soort 2de ouders zijn haha

moet kunnen vind ik. zoals je zegt, er komt wss een relatie van.
denk niet dat je vriendin het opzich erg gaat vinden… denk dat ze het wel grappig gaat vinden xD

alleen nadeel: als het “uit” gaat als julie eenmaal wat hebben, blijf je elkaar wel constant zien.

In principe is er niets verkeerd aan… maar de mening van je vriendin is wel heel erg belanrijk! Als zij het afkeurt dan zul je toch voor je vriendin moeten kiezen denk ik… en het contact met haar broer verbreken!

Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Maar zoals al is gezegd moet je de aandacht tussen hen wel goed verdelen. Je vriendin was er ten slotte wel eerder, zou lullig zijn als haar aandacht van jou minder word door haar broer.

Anyway, ik vind het wel kunnen hoor. Zeker omdat je aangeeft dat het waarschijnlijk wel wat gaat worden.

Ik denk niet dat het probleem is dat je seks met hem hebt, maar dat je seks hebt zonder dat het wat voor je betekend.
Maar dat is persoonlijk en dat kan voor jou minder belangrijk zijn dan voor mij.

ik vind het best kunnen het klinkt ook best wel spannend zo.
Ik denk dat ik het, als ik geen vriendje had en die jongen ook wel leuk vond, het ook wel had gedaan.

^^ damn true , moet er niet aan denken blehhh

haha ik zou er ook niet aan moeten denken hahaha, maar goed ik vind het niet zo heel fout ofzo, maar ik zou het zelf niet zo gaan doen.

weet je vriendin het XD
ik zou 't namelijk niet fijn vinden om te weten dat mijn beste vriendin sex heeft met mijn broer :3
sterker nog ik zou dr zo min mogelijk bij mij thuis uitnodigen (A)