Seks maar wel met condoom

Heeyy
Ik heb sinds kort een vriendje en ik slik nog njet de pil ik heb hem al wel thuis liggen maar moet eerst een keer ongesteld worden voordat ik hem kan gebruiken
Maar ik heb dus een probleempje :blush:
Ik had dus laatst seks met hem maar wel met een condoom maar ik ben nu dus bang dat ik zwanger ben want ik was laatst ongesteld 11-08-14 tot 16-08-14 en het is nu 17-08-14 en ik ben nu echt heel bang en ik weet niet wat ik moet doen en meestal ben ik het ook gewoon mode 4 weken soms week meer of minder maar ik ben echt bang weet iemand wat ik moet doen of heeft iemand tips of vragen reageer pls
Alvast bedankt :sob::muscle:

Nee ik bedoel dat het 17-09-14 is oeps --’ dus ben al 5 weken ofzo niet ongesteld maar ja opzich kan her nog wel toch :$$ ik was echt in paniek eerst haha

Je zegt zelf al dat er af en toe wat meer tussen zit. Dus doe rustig je raakt echt niet zomaar zwanger als je het condoom goed hebt gebruikt en er geen scheurtje in zat of iets.

Als je zo gaat stressen kan het zijn dat je ook niet ongesteld wordt. Rustig aan, het zal echt wel goed zitten.

Het kom wel goed :slightly_smiling_face: niet te veel stressen. Zoals hier boven ook al gezegd is.

En de volgende keer zorgen dat er zeker niks mis kan gaan en je zeker bent dat je niet zwanger bent. Hoef je je geen zorgen te maken :slightly_smiling_face:

Dankje wel schatjeesss <3

Als je over een weekje of 3 nog niet ongesteld bent kan je natuurlijk altijd gewoon even een testje halen bij de drogisterij.

Je kunt ook gewoon nu met de pil beginnen, 7 dagen slikken en dan is hij veilig.

als je net ongesteld bent geworden, ben je nog het minst vruchtbaar tussen de 10e en 15e dag na je laatste dag van je menstruatie, dan ben je het meest vruchtbaar. Dus de eerste dag na je menstruatie aanzienlijk minder kans.

begin maar ook zo snel mogelijk met de pil, dan heb je in ieder geval voldoende bescherming.

suc6