seks in ruil voor iets

ik wil mijn ‘verhaal’ hier eventjes kwijt want ik weet eigelijk echt niet goed wat ik moet doen.
Het zit zo, ik heb een vriend waarmee ik binnenkort 1 jaar samen mee ben. (ik ben 18)
Vandaag was ik aan het praten met een jongen ( Ik zal hem raf noemen). Ik was bezig over een meet & greet met Justin Bieber, maar dat €1860 een beetje veel geld is voor dit. Toen was zijn antwoordt dat hij 2 kaartjes heeft voor een meet & greet omdat zijn papa dat heeft gekregen van een bedrijf (zijn ouders zijn mensen met veel geld).
Ik was dan bezig dat ik er bereid ben om voor te betalen, en toen zei raf “ik wil wel iets anders in de plaats”, toen vroeg ik wat? en was zijn antwoordt hierop “seks, veel seks, naaktfoto,…”
Ik weet eigelijk echt niet wat ik hiermee moet doen, want langs de ene kant wil ik dat super graag die meet & greet, maar langs de andere kant heb ik mijn lief…

Iemand soms raad :thinking:

Ik kan me niet voorstellen dat dit een serieuze vraag is.

1. Je hebt al een jaar een vriend
  2. Je wil seks hebben in ruil voor iets, niet omdat je het zelf wil
  3. Je weet niet eens of die kerel wel echt kaartjes heeft
    Doe alsjeblieft niet zo ontzettend achterlijk. Je vriend verdient beter.

Voor een meet en greet met Justin Bieber? Dat je hier uberhaupt al serieus overnadenkt is nogal verontrustend wat betreft je relatie.

In mijn ogen ben je gewoon een hoer als je seks hebt met iemand die je er wat voor terug geeft (behalve liefde natuurlijk). sorry not sorry

Dit, en ook:
4. Waar eindigt het? Hij zegt “veel seks” nota bene? En een naaktfoto, en … puntjes? Hij gaat het niet na een keertje laten zitten hoor, zodra je toegeeft in één ding, gaat hij je er vervolgens mee chanteren, dat lijkt me nogal fucking obvious.

Het is echt serieus
Ik heb gezegd tegen hem dat dat geen goed idee is, dat ik niet wil gebruikt worden

Als je hier over twijfelt kan je sowieso meteen je relatie al verbreken… Dit slaat toch nergens op.
Hopelijk maak je een goede keus, geen meet & greet en je relatie behouden.

Ik mag toch echt hopen dat dit geen serieuze vraag is…
Je bent serieus aan het overwegen seks en naaktfoto’s te geven voor f*cking Justin Bieber?!

Dat je hier zelfs over piekert is echt het toppunt…jouw vriend verdient zoveel beter.

doe normaal.

Geen woorden hiervoor

Serieus zeg

Je zou het niet eens moeten overwegen. Buiten het feit dat die gast waarschijnlijk ligt en je dan gaat chanteren.

mijn raad: doe het niet

Wauw, ik hoop echt dat je een troll bent :’)

OMG fucking jb!!! Tuurlijk moet je het doen!! Zo’n kans krijg je zelden!!

^Dit is een trol en is al verbannen :slightly_smiling_face:

Seks hebben in ruil voor kaartje van Justin Bieber maakt jou dat dan niet gewoon een prostituee? Heb respect voor je lichaam en je vriendje waar je bijna een jaar mee samen bent. Alleen al dat je er over nadenkt om het te doen vind ik verontrustend. Is Justin Bieber zo belangrijk voor je dat je jouw eigenwaarde en vriendje ermee wil laten kwetsen. Justin Bieber heb je dan misschien een keer in het echt gezien maar daarvoor heb je wel een offer moeten brengen. Dat je fan van hem bent oké maar dat je er zoveel voor over hebt om hem hooguit vijftien minuten in het echt te zien is niet oké!