Seks in een lift?

Ehm… succes?

Wel even melden welke lift aub, die ga ik voortaan met een grote boog vermijden =(

hahaha xd

Hallo,

^Ga is weg joh

^nee dat doet iedereen.

haha dit kwam bij gtst, en je moet sws niet alles nadoen wat je in films/series ziet. Hallo hou oud ben je? beetje lopen rampetampen in een lift… gadver

Love in an elevatooooorr
Livin’ it up when I’m goin’ doooooown
Love in an elevatooooooor
Lovin’ it up till I hit the ground
:guitar:

^hahahaha

Ik zou het niet doen, in verband met camera’s en hoe lullig is het wel niet voor andere mensen als jij op de noodknop drukt en zij daardoor met de trap moeten :’)

Nou inderdaad, wat een lol heb je dan nog als je betrapt wordt of er staat een rits aan brandweerlui en weet ik veel wat voor je liftdeur.
Of het leuk is weet ik niet, maar spanning en sensatie heb je zeker :wink:

Maar als je op die noodknop drukt, kan je dan zelf de lift weer aanzetten? Wordt er dan niet gelijk iemand gewaarschuwd ofzo? Straks moet de brandweer je uit die cabine halen, lekker genant :’)

^Politie en/of brandweer word gewaarschuwd ja.

Die noodknop heet niet voor niks zo.

Dit is echt een voorbeeld van geen fatsoen hebben.

…dat er sowieso mensen geil worden van het idee dat ze betrapt worden vind ik ook een beetje apart, maar goed.

Volgens mij zit er niet in elke lift zo’n stopknop, maar seks in de lift is wel mogelijk. Het is mij een keer ‘‘overkomen’’, maar dat stelde niet zoveel voor omdat het spontaan en maar heel even was.
Lepeltje lepeltje moet ook mogelijk zijn, misschien gaat het beter als je je bovenlichaam wat meer van hem afbuigt?

Lijkt mij persoonlijk ook wel leuk hoor. Als jij dat wil, gewoon doen. Herinnering om nooit te vergeten!

Oké. Er is een manier om de lift zeg maar omhoog te laten gaan, zonder te stoppen op tussengelegen verdiepingen. Dan moet je de etage + deur sluiten ingedrukt houden ofzo. Net zolang tot de lift begint te bewegen en dan ga je direct naar de verdieping waar je heen wil.

Hahhahha @hp wil ik net zeggen! Er zit een camera in de lift! En je bent wel strafbaar jet in het openbaar te doen… En waarom zou je dat willen?

Inderdaad, waar blijven de fatsoensnormen. Waar blijven überhaupt tegenwoordig de redelijk normale normen.

Nouja succes ermee. Ik sta toch haast nooit in de lift

Lift lijkt me geen strak plan.

Verder moet lepeltje lepeltje gewoon lukken, misschien als jij iets hoger lig?