Seks in een lift?

Mijn vriendje en ik hadden het over spannende plekken om seks te hebben, en ik riep enthousiast: IN EEN LIFT! Waarna we ons afvroegen of dat überhaupt kan, want in series (xD) zie je altijd dat ze dan de noodknop indrukken ofzo, maar is dat legaal?! Heeft iemand hier ervaring mee? Serieuze antwoorden worden erg gewaardeerd maar flauwe ook, aangezien het een beetje een vreemde vraag is :stuck_out_tongue:

Daarnaast een serieuze vraag: lukt lepeltje-lepeltje bij jullie? Het lijkt mij echt heel fijn maar hij floept er steeds uit… Is hij dan te klein of ben ik niet lenig genoeg, of helpt oefenen?

Haha okee, in films kan alles maar ik zou het niet proberen.

Zit er niet in zo’n beetje elke lift een camera?

‘Op en neer gaan’ krijgt dan wel een heel dubbele betekenis :’)

Volgens mij mag het idd niet, ik heb pas gehoord dat je dus niet op openbare plekken seks mag hebben, net als drugs en alcohol. Maar ik weet niet of dit klopt.

Uhm, je 2e vraag. Hij achter jou, jij iets hoger en op je zij.

Je komt ervan zelf achter of het legaal is hahaha.
En oefening baart kunst. Bij mij en mijn vriend lukte het in het begin ook niet hoor :wink:

in nederland word er dan gelijk gebeld naar iemand, en die krijg je dan in de lift aan de lijn hahaha

Stomme regels over wat er wel en niet in het openbaar mag :stuck_out_tongue: En hahahaha miauuwwww xD.

Maar dan nog zou ik er gewoon schijt aan hebben en het gewoon doen. :’)

Hahahaha volgens mij zitten er in bijna alle liften camera’s. Stel je voor, wordt je ineens gebeld door de lift-intercom (of hoe dat ook heet) euhhhh bedankt voor de show, maar kunnen jullie het in je eigen bed voortzetten? hehehe

In wat voor lift wil je het doen? Hoge flat lijkt me het handigst.

Hahahaha nou ja wat me werd aangeraden was een lift die niet zoveel gebruikt wordt… dan hoef je niet zo bang te zijn dat je betrapt wordt, maar misschien neemt dat juist het idee een beetje weg… Maar ik denk wel dat we het gaan doen hoor! Als we allebei een beetje melig zijn tenminste, anders ben ik denk ik veel te giechelig xD Maar het lijkt me gewoon heel grappig :stuck_out_tongue:

Ik vind dit echt heel smerig. Ook echt mensen die het aanmoedigen, doe alstjeblieft normaal zeg.

Eerlijk gezegd lijkt me het ontzettend komisch idd, haha.

@Miaauw
‘Op en neer gaan’ krijgt dan wel een heel dubbele betekenis :’)

probeer t gwn uit lache joh

Het lijkt me stiekem eigenlijk best wel gaaf:D
We zijn in de lift wel vaak aan het flikflooien als we daar staan en dat vind ik echt masterlijk, maar meer zou ik denk ik niet doen.
En lepeltje lepeltje is gewoon een irritant standje en hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat:)

O btw, ik zou niet die noodknop indrukken! Dan komen ze sowieso langs of gaan ze bellen. :’)

Hahahaha dankjewel voor de tip :slightly_smiling_face:

Heh, een lift gaat toch weer open na tien seconden ofzo? Of denk ik nu heel vreemd?