Seks in een discotheek sinds kort ook al mogelijk?

Die mensen moeten echt stront ipv hersens hebben omg dit te kunnen doen :’)

Zie je wel dat lucky faalt! Ik wist het meteen al.

Dan ben je ook zeer triest… Dit zal de reputatie van Lucky overigens niet te goede gaan nadat ookal iemand er was doodgeslagen. Het ene schandaal na de ander.

Haar hyves hebben ze er ook maar even voor de grap bij de comments gezet. Dat kind heeft geen leven meer.

Ja er wonen heel erg veel fienen, maar daarvan zijn er ook genoeg hartstikke schijnheilig. Dan zeggen ze tegen hun ouders dat ze ‘bij een vriendin gaan slapen’, maar vervolgens trekken ze een broek aan en gaan naar Lucky. Maar er zijn ontzettend veel fienen in Rijssen schijnheilig, niet alleen jongeren.

Dit dus. Maar het is toch bullshit als je hierover zegt dat het een verkrachting is? Zo ziet t er in ieder geval niet uit.

Hihi, ja dat geloof ik best! Tja het is ook eigelijk gewoon eigen schuld dikke bult…

Ach alsjeblieft zeg, sowieso komen er enorm veel mensen van buitenaf naar Lucky toe :")

Tsja, tegenwoordig kan je als burgemeester al seks hebben op een toren, ik schrik nergens meer van. (’:

*kuchburgemeestervanAalstkuch*

hahaha wat ? :grinning_face_with_smiling_eyes:
daar heb ik niks over gehoord ? :’) Niet dat Aalst nou zo dicht in de buurt is van waar ik woon hoor :’) maar wat was er gebeurd ?

Ik had die link op Facebook geplaatst, een meisje die ik ken zit bij haar op school :’) Ze is 17 jaar, ze heeft haar FB verwijderd na het incident :frowning_face:

lol wut

ew?

Tuurlijk is het meisje weer de hoer/slet/snol. Ik vind het zo kansloos dat 't meisje altijd zogenaamd het meest fout zit en de hoer is en zo’n kerel niet.

kan begrijpen dat je je kut voelt na zoiets xD ik hoor trouwens niks over die gozer… =P

Facebook, twitter enzo, ze heeft alles verwijderd :’)

http://lifetoday.be/2011/…meester-aalst-seks-toren/

Jeetje hoe triest,iemand heeft in zo’n reactie daaronder haar hyves gezet… :pensive:

Ik ben wel eens naar deze discotheek geweest maar ik vond er niets aan, gewoon het soort mensen wat daar naar toe gaat. Dat blijkt dus wel weer…