Seks in een discotheek sinds kort ook al mogelijk?

http://www.vkmag.com/maga…_koppeltje_lucky_rijssen/

Wat zijn nou jullie meningen over dat er zoiets in het openbaar gebeurd?
ik vond het zelf wel een giller.

Moeten ze lekker zelf weten, zolang ze mij maar niet lastigvallen/ik het niet zie/ik geen sporen aantref na de daad. (’:

Hahaha dit slaat echt alles :’)
Doet me denken aan een aflevering van Dr. Phil, dat ging erover dat op Amerikaanse schoolfeesten er kringetjes werden gemaakt van leerlingen en in die kring was een meisje dan een jongen aan het pijpen, en die kring was zodat de leraren het niet zagen :’)

maar frogger dit is in het openbaar in een hoeje van een discotheek en veel mensen hebben hun zien genieten.

absurd. de wereld wordt steeds gekker en gekker

Ik vind het echt super smerig en asociaal.

dit staat er dan bij :’)

jullie weten het hele verhaal niet eens en dan zet je het even op je site met een foto , ziet er grappig uit ofniet ! nou zo grappig was het niet ! dit is een vriendin van mij en ik weet het verhaal ! jullie moeten je schamen echt !!! ik walg hier gewoon van , dat meisje zit nu thuis en is er kapot van en jullie maken het alleen meer erger door dit op internet te plaatsen iedereen heeft er lol om , maar het is totaal niet grappig ik ken haar heel goed , en als ik jullie was had ik eerst naar haar verhaal gevraagt voor je het zo leuk op internet zet . zo geslaagt is het namelijk niet en dan bedenk je je wel nog keer om zoiets er over te zeggen … Reactie van So not funny. 02/01 | 21:42

mja, zoiets gebeurt nou eenmaal in deze wereld, niks geen schaamte meer. Je kunt zoiets moeilijk voorkomen, tenzij je er regels voor opstelt.

hahahahahaha jezus dit is echt te erg

HAAHAHHAAHHAA.

De conciërge van van school is daar uitsmijter :’)

Tja, ik vind het nogal raar als het echt is gebeurd, maar ik weet niet of ik het echt moet geloven.

bah.

HAHA :’) ongelofelijk.

Hahaha domme snol.

En nu staan er reacties onder dat ze verkracht zou zijn? Nou, dan sta je er echt niet zo bij lijkt me…

Gadverdamme. En dit is ook nog eens heel dicht bij mij in de buurt.

hahahahahha nasty

Ik vind het echt smerig. Heb je dan helemaal geen zelfrespect meer?

Ben in shock, Rijssen is echt een fienen dorp! Benieuwd wat het ‘echte’ verhaal dan wel is…
Dom van het meisje, maar heb ook wel medelijden…