Seks in bad?

Ha Meiden,

Mijn vriendin zei laatst dat ze met haar vriend, het in bad heeft gedaan. En zonder condoom(zei wel aan de pil)
Nu lijk ik vast dom :blush: Maar gaat sperma dood in het water ? Want ik dacht zelf van wel, maar zij zei van niet

Waarom zou het dood gaan?

verkeerd gelezen

Oke dankje wel (:

En stel, ze zou het doen zonder condoom, en zij dan niet aan de pil. Dan word ze toch wel zwanger ?

vraag verkeerd gelezen

-

heb je misschien wel kans op…

Pff dat risico wil je toch niet lopen!
Ookal zou hij niet klaarkomen in haar, er zit altijd voorvocht in haar. En dat zit in haar lichaam, en het is niet zo dat omdat haar lichaam in het water zit dat het sperma/voorvocht met spermacellen dan doodgaat.

Beetje jammer dat hier verkeerde adviezen worden gegeven over zoiets belangrijks :\

ok ik las het verkeerd sorry maar je hebt dan zeker grote kans ja

Het gaat niet dood in water, en als je geen pil slikt of condoom gebruikt kun je zwanger worden ja.

Als je neukt in een bad zonder condoom en zonder dat je de pil slikt is de kans heel groot dat je zwanger wordt. Of er nou water in zit of niet.

Ja, dat het dood zou gaan in water is alleen in zwembaden het geval.
Daar heb je namelijk te maken met chloor.

Maar in bad kun je toch echt zwanger worden.

Volgens mij blijft sperma juist langer leven in water toch? Of zeg ik nou iets doms?

Je kunt in deze situatie in ieder geval, sowieso, zwanger worden.
In bad lijkt me ook vrij lastig en irritant met klotsend water enzo. Of eh. Ben ik nou gek?

of gooi wat zaaddodendmiddel in het water XD misschien is het nog wel goed voor de huid als lekkere zeep :stuck_out_tongue:

Oke sorry niet erg serieus. Ik heb geen idee, doe het met mijn vriend al 3,5 jaar zonder condoom, ben aan de pil, dus of het nou in bad drijft of al in mij zit, maakt toch geen verschil.

Ik zou het niet zomaar proberen als ik jou was… even goed uitzoeken wat de gevolgen kunnen zijn…

Als je geen beschermde seks hebt (met voorbehoedsmiddelen), kun je áltijd zwanger worden (tenzij je onvruchtbaar bent, maar dat weet je op deze leeftijd meestal niet). Waar en op welke manier je dan ook seks hebt.

ik heb geen antwoord op je vraag.
ik weet wel dat het water helemaal gaat hotsen en klotsen X’D
geen aanrader dus :stuck_out_tongue: