seks hebben

TROLOLOLOL

Two possibilities :

1. Je bent een troll
  2. Je bent een slet. Je vertrouwt hem maar je weet dat hij hetzelfde bij je vriendinnen doet, hoe de fock kan je hem dan vertrouwen? Laat je toch niet gebruiken.

Uhm, ja hij wil seks met je hebben.
En hij heeft seks met je vriendinnen? WTF. Sorry, maar dit klinkt echt niet goed.
En hoe oud ben jij wel niet en hoe oud is hij?
Alsjeblieft, stop hier mee… :’)

Hahahahahaha

ik zou m doen

1. ik ben geen troll wtf hoe kom je erbij
  2. ik ben geen slet, hij weet dat ik het niet wil en doet hij het ook niet als ik er wat van zeg en als je van anderen geen liefde krijg dan gaa je naar anderen liefde zoeken en ik laat me niet gebruiken sirieus tongen vind ik al ver gaan…

Leer alsjeblieft de definitie van slet.

Jij hoeft niet over hun te oordelen.

Dat iedereen gelijk zo naar gaat reageren. -.-
Geef advies of zeg gewoon niks ipv gelijk nare dingen zeggen.

Als je een topic opent vraag te toch om een mening, ik geef de mijne. Als je weet dat hij met andere meisjes ook zo doet dan laat je jezelf gebruiken en dan ben je in mijn ogen een slet.
Of je nou iemand een slet vind of niet is trouwens subjectief.

Oke… Dus jij vind het prettig dat degene die jij leuk vind, je vriendinnen ook seks mee hebben??? Beetje raar sorry hoor.
Ik denk dat hij wel seks met je wil hebben ja, alles wijst erop. Maar ik denk niet dat het goed is om met zo iemand seks te hebben als hij je vriendinnen ook doet… vind je zelf van niet? Je zegt een man, hoe oud is hij precies? Je zegt dat je het niet altijd wil, je moet het sowieso NOOIT doen omdat híj het wil maar jij niet! Kijk daar mee uit aub anders krijg je echt spijt . Ik ben bang dat hij je gebruikt.

Ik vind dit op z’n zachts gezegd een érg apart verhaal.

heeej, hoe gaat het met je ? x

Hoe oud zijn je vriendinnetjes van je dan ?
Want er staat dat je 13 bent. Beeeetje vreemd verhaal.

Ranzig.

lol trol

Zoek iemand anders

apart verhaal :’)