Hoi allemaal . ik heb Elke keer seks met mijn vriend en dan verlies ik bloed niet ongesteld ben in mijn 3de week van de pil . we hebben best vaak seks maar ik ga steeds bloeden . heb het bij mijn vorige vriendje nooit gehad en heb geen last van dat het pijn doet of wat dan ook?
hebben jullie een ideeën ? tips?
groetjes
Waarom dit ?
Misschien heb je een wondje van binnen?
Heh? :’)
En is het veel bloed dat je verliest? Anders kan het inderdaad gewoon een wondje zijn denk ik?
je bent zwanger
Inderdaad, is het veel bloed? Het kan ook een soa zijn, dus misschien moet je je even laten testen.
Ik heb dit ook gehad… Hij was mee eerste vriendje met wie ik naar bed ging. Eerst deden we het met condoom en daarna zonder. Toen we zonder deden begon het bij mijn dit was maar voor een korte periode. Weet niet hoelang je al met je vriend gaat?
Vriendin van mij heeft het ook gehad en bleek toen een soa te hebben…
Misschien ben je niet nat genoeg en schuur je telkens een wondje open ofzo? Probeer eens wat glijmiddel zou ik zeggen of een ander merk condooms bvb.
Als het aanhoudt dan zou ik gewoon even langs de dokter gaan.
Ik heb nog maar een maand seks maar het bloed niet altijd en het is niet mijn eerste keer als we comdooms gebruiken heb ik geen bloed…
Bij mij heeft het ook zoiets geduurd… Bloed het heftig of maar gewoon even ?
Het zou een scheurtje kunnen zijn dat niet heelt.
Ik heb het ook gehad, eerste keer seks en het was gewoon met condoom dus een soa zou er niet in kunnen zitten. En toen heb ik een paar daagjes een klein beetje bloed gehad en verder nergens meer last van gehad:) Want na de andere paar keer heb ik geen bloed meer gehad haha
Hoe lang slik je al de pil? Als je er pas mee begint is het namelijk ook normaal dat je tussendoor wat bloed kan verliezen.
Jaa nu ik er zo over na denk zou het hierdoor ook wel kunnen komen !