Seks/ aandacht verslaafd?

Hey hey,

Ik heb een probleem waar ik best wel mee zit. Sinds mijn hart is gebroken begin 2015 heb ik bijna elke zaterdag een andere bedpartner. Ik ga elk weekend uit met mijn vriendinnen, lekker drankjes doen en het eindigt elke week bij een ander in bed. Ondertussen heb ik de gekste dingen meegemaakt en ik heb er geen spijt van … Het enige waar ik spijt van heb is dat mijn vriendinnen mij nu veroordelen en dat mensen mij zo veroordelen. Er zijn ook zeker negatieve gebeurtenissen voorgekomen die mij veel pijn hebben gedaan maar ik weet dat gewoon geen plek te geven. Ik weet dat ik een imago opbouw als een sloerie (22 jaar, ± 40 bedpartners) en dat wil ik ook niet.

Ik ben zo verslaafd aan mannelijke aandacht maar mijn vriendschappen staan op klappen. Ik weet gewoon even niet zo goed wat ik er mee aan moet. Chicks before dicks toch? I NEED GIRLYYY ADVICE

1 like

/

Ik zou inderdaad zoeken naar een fwb. Het lijkt alsof je het voor de verkeerde redenen doet (mannelijke aandacht is bij een nachtje seks maar heel kortstondig aanwezig). Er zijn genoeg mensen die hetzelfde doen als jou, maar het echt oprecht fijn vinden en zich niet slecht voelen als mensen hun veroordelen. Maar jij voelt je daar duidelijk wel slecht bij, dus dan zou ik er wel mee stoppen ja.

Ik zou niks doen. Jij hebt er toch geen problemen mee? Alleen andere mensen? Waarom zou je er dan mee stoppen? Zolang je het veilig doet zie ik geen probleem. Als je vriendinnen je daar om dumpen dan zijn het geen vriendinnen.

Dit!

Zolang je het veilig doet en duidelijk grenzen stelt, is er geen probleem. Ik bedoel hiermee dat jij of de andere persoon weet dat het om de seks of aandacht is, niets meer of minder (of whatever je vind dat het moet zijn ofz)
ik zou me zelf inbeelden dat ik nogal gevoelens erbij komen kijken en niet graag de extra problemen krijg van jongens als ze denken of het iets zal worden of niet… maar dat ben ik weer :slightly_smiling_face:

Mee eens. Ik heb nooit behoefte gehad om elk weekend een ander te hebben, maar vriendinnen van mij wel. Laat ze lekker, moeten ze zelf weten. Als jij er geen spijt van hebt, en er oprecht gelukkig van wordt om die jongens na 1x niet weer te zien, waarom zou jij jezelf dan veranderen? Meiden krijgen al heel snel de stempel van slet, zelfs als ze na een relatie snel weer een andere relatie krijgen. Niks van aantrekken, als jouw vriendinnen jou dumpen omdat jij meerdere bedpartners hebt, is dat hun probleem. Jij doet er niemand kwaad mee en wilt het zelf.

En wat dan nog? Je hebt plezier in wat je doet en doet er verder niemand kwaad mee. Als andere mensen je dan veroordelen is dat niet jouw probleem!