Hey, ik was vanochtend ziek, en vanmiddag rond 2 uur hebben we onze sectorpresentaties, die moet je doen anders mag je niet op examen. Nu ben ik de hele tijd naar die school geweest om de opdrachten te maken voor ons sectorwerkstuk. Een ander meisje zat ook bij mij met dezelfde opdrachten, maar zij is van de 9 keer, maar 3x geweest en heeft dus ook super weinig spullen.
Nu heeft ze achter m’n rug om tegen 2 vriendinnen van mij gezegd; ‘Hee, is ellen ziek? Ik zou met haar het sectorwerkstukpresentatie doen!’ Maar dat hebben ik en dat meisje helemaal niet afgesproken.
Ik ben zoiemand, die niet voor zichzelf durft op te komen, maar ik heb haar gesmst en gevraagd waarom ze dat zei, toen zei ze dat we onze spullen samen konden voegen & dat samen presenteren, maar zij is er haast niet geweest, heeft bijna niks, en ik heb het sterke gevoel dat ze mij wilt gebruiken.
Ik heb haar ook gesmst dat ik het liever alleen doe. Toen stuurde ze: Succes er mee.
Maar waar ik nu bang voor ben, is als dat ik straks naar school ga, dat zij me van mijn werk af wilt houden & ik dus een onvoldoende krijg. Wat zou jij doen in mijn geval? Ik móet een voldoende hebben, anders mag ik namelijk niet op examen…
Sorry voor het lange verhaal, ik heb de stukjes dikgedrukt om het een beetje samen te vatten.
Het is trouwens niet in de klas, maar we staan met 2 klassen in de kantine, er komen mensen uit de derde klas kijken & ouders.