Sector werkstuk

Hallo,
Ik moet een sector werkstuk maken in de 4e maar nu alvast laten weten over welk onderwerp ik het doe. Ik zat tussen van alles te twijfelen maar nu denk ik dat ik het wil doen over verslavingen/stoornissen/aandoeningen. Ik ben er nog niet helemaal over uit want het kan ook gewoon gaan over dieren, muziek, mode etc. Het moet in iedergeval een breed onderwerp zijn waar rond de 30 blz aan info over te vinden moet zijn(met plaatjes dus denk ik 35 ofzo). Ik weet alleen niet hoe ik die 3 dingen samen moet vatten. Ik dacht aan iets van Staat van lichaam en geest maar m’n leraar denkt dat dat te ingewikkeld is en vind dat ik het beter alleen over verslavingen en stoornissen kan doen. Maar aandoeningen erbij lijkt me best interessant en dan heb ik nog meer informatie. Misschien moet ik het toch over iets anders doen, weet iemand een leuk onderwerp waar heeel veel over te vinden is? Of hoe ik t het best kan oplossen? Xx

Psychische aandoeningen misschien? Daar vallen verslavingen en stoornissen ook onder.