Secret Sint!

http://boeken.blogo.nl/files/2009/10/sinterklaas-300x292.jpg

Lieve Girlscenekindertjes,

Jullie kennen mij vast nog wel van vorig jaar, ja, toen raakte ik bij sommigen van jullie een gevoelige snaar.
Maar nu, lieve kinders, ben ik er wéér! Ik ben nog steeds Sinterklaas, maar wel ietsjes ouder dit keer.
Ik doe me alleen anders voor dan ik ben, iets dat heel vaak op internet gebeuren ken.
Normaal is het een oude man, die zich voordoet als een tiener. Maar nu is het andersom, een oude man is eigenlijk een Girlscener!
Wie ik echt ben? Dat mogen jullie bedenken. Er zitten wel een paar regeltjes aanvast, maar de eerste die het goed raadt, zal ik een klein cadeautje schenken!

Het rijmen wordt toch wel wat moeilijk in de volgende alinea’s, het blijft lastig, ookal ben ik Sinterklaas. Ik laat het rijmen dus even weg, dat is wel zo handig voor de uitleg.

[i]-Jullie moeten mijn identiteit raden aan de hand van vragen.
Elke dinsdagavond en zaterdagavond om 20.00uur beantwoord ik een vraag:
-Het moeten gesloten vragen zijn. Ik moet ze alleen met ‘Ja’ en ‘Nee’ kunnen beantwoorden.
-Ik ben niet heel erg slim en zal de vraag altijd letterlijk nemen. Zorg dus dat de vraag goed geformuleerd is.
-Geen vraag om 20.00u? Geen antwoord.

-Een aantal avonden zal ik een raadavondje organiseren. Daarbij mogen jullie, gedurende een aantal uren, mij een note sturen waarin je vertelt wie je denkt dat ik ben. Na dat raadavondje zal ik vertellen of er iemand tussen zat die het goed geraden had, (natuurlijk niet wie.) Let op: Het is dan nog niet voor het echt, het telt dus nog niet mee voor een prijsje! Ook mag je maar één keer raden per raadavondje.

-Vanaf 2 december mag er eindelijk écht geraden worden! Note mij en vertel wie je denkt dat ik ben. Let op: je mag maar één keer raden!
Degene die het als eerste heeft geraden heeft gewonnen. Zodra dat gebeurd is zal ik mezelf en de winnares onthullen. De winnares mag haar adres naar mij opsturen en ontvangt dan zo snel mogelijk een klein prijsje!

-Ik doe er alles aan om mijn identiteit te beschermen. Bovendien ben ik al oud en ietwat dementerend. Ik heb aan Voorspelpiet -met klemtoon op spel- gevraagd hoe vaak ik een vraag verkeerd zal antwoorden. “Maximaal 2 keer,” antwoordde Voorspelpiet. Mijn antwoorden zijn dus niet altijd met 100% te vertrouwen…

-Zoals ik al zei ben ik wat vergeetachtig dus buiten de vragen om kan ik soms ook dingen fout doen.

-Naast dit topic zal ik ook in andere topics reacties plaatsen. Soms kan daar wat informatie instaan…

-Nogmaals, ik doe er alles aan om mijn identiteit te beschermen. Het doet me veel verdriet, maar toch moet ik melden dat de globalmoderators, ondanks hun geweldige inzet van afgelopen jaar, niet mee mogen doen. Zij kunnen namelijk IP adressen zien en het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik op deze manier onthuld word. Forummoderators hebben deze functie niet en mogen dus wel meedoen.[/i]

Hopelijk is het nu een beetje duidelijk. Mocht je een vraag hebben, stel ze gelijk!
Laat je hersenen kraken en veel plezier! Laat voor de leukheid ook even een reactie achter hier.

Veel liefs, SintNicolaas

haha leuk :stuck_out_tongue:

Aaaah superleuk! Had vorig jaar ook gewonnen, dus wil dit jaar weer fanatiek meedoen haha.

Er staat alleen dat moderators niet mee mogen doen, omdat ze IP adressen kunnen zien… Dit geld alleen voor de ‘Global moderators’, ‘Forum moderators’ (Ik, Curiosityy en Alohomora) hebben deze functie niet…
Dus lieve Sint, is er een kans dat de forum moderators wel mee mogen doen?

Meer mensen, meer pret! Forummoderatoren mogen van mij ook meedoen, als een andere moderator dit kan bevestigen en ook even een reactie in dit topic zet.

Ik kan natuurlijk niet zelf zien wat forummoderators wel en niet kunnen zien, maar er is inderdaad door alle forummoderators gemeld dat zij geen IP-adressen kunnen checken.

Leuk idee!

Geweldig!

Haha leuk (: Maar ik ga het toch nooit raden…

Wat leuk :grin:

Dan ga ik nu de beginpost wijzigen.

Maar vorig jaar was het toch bekend gemaakt wie het was? het is dus niet dezelfde persoon? Of lees ik zo slecht? :’)

Vorig jaar was het Heartattxck.

Ik vind dit echt een leuk spel :’)

Aah, vet leuk!

Leuk :grinning:

Leuuuuk! ik ben benieuwd

Aah dit is echt leuk! Ik ga echt heel goed op letten (:

Ik ga dit keer echt meedoen :grinning: