Secret Love?

Hy

Ik heb echt 2 dringende vragen en weet niet wat te doen. Ik heb sinds kort een relatie met een jongen maar hij is 17 en zelfs bijna 18 en ik nog maar 13.
Het eerste probleem is dat ik niet weet of we wel nog mogen kussen als hij eenmaal 18 is.
En het tweede probleem is we zitten op internaat en door het leeftijds verschil durven we het niet zeggen ze gaan zo veel commentaar hebben en ik ga echt hard gepest worden maar we zijn naar echt bijna nooit alleen dus we kunnen ook bijna nooit een kusje geven enz en we wonen een half uur rijden van elkaar en mijn ouders zouden me vermoorden als ze er achter komen dat hij 18 is

Xxx Victoire​:heart::heart::heart:

Daar heb je waarschijnlijk over gelezen maar dat was
we zitten op internaat en door het leeftijds verschil durven we het niet zeggen ze gaan zo veel commentaar hebben en ik ga echt hard gepest worden maar we zijn naar echt bijna nooit alleen dus we kunnen ook bijna nooit een kusje geven enz en we wonen een half uur rijden van elkaar en mijn ouders zouden me vermoorden als ze er achter komen dat hij 18 is

En het tweede probleem is we zitten op internaat en door het leeftijds verschil durven we het niet zeggen ze gaan zo veel commentaar hebben en ik ga echt hard gepest worden maar we zijn naar echt bijna nooit alleen dus we kunnen ook bijna nooit een kusje geven enz en we wonen een half uur rijden van elkaar en mijn ouders zouden me vermoorden als ze er achter komen dat hij 18 is

Wettelijk gezien geldt dit: Wanneer jij jonger dan 16 bent, en hij ouder dan 18 is het voor hem strafbaar om seksuele handelingen bij jou uit te voeren, of jij er nou mee in stemt of niet.

Persoonlijk zeg ik dit: Of het nou mag of niet, dit leeftijdsverschil is te groot. Nee ik ken jou niet, ik ken hem niet, maar ik ken genoeg meisjes van 13 en jongens van 18 om te zeggen dat dit echt niet oke is. Ik was zelf ook ooit zo’n meisje, en die relatie heeft me zo hard gefucked dat ik het echt echt echt heel erg af raad.

Nou ben ik jou natuurlijk niet, dus wat je doet moet je helemaal zelf weten, maar het feit dat je je relatie uberhaupt geheim wil houden zegt echt al genoeg. Stèl dat je toch besluit jullie relatie voort te zetten dat raad ik het je echt echt echt echt heel erg aan er met je ouders over te praten. (Grote kans dat ze er anders toch wel achter komen en dan heb je pas echt problemen)

Het is natuurlijk heel leuk om een vriendje te hebben maar als je hierover niet eerlijk kan zijn tegenover je ouders is dat wel een probleem.
Waarschijnlijk zie jij de leeftijd niet als een probleem, wat heel logisch is maar er is een reden waarom je ouders (en omgeving) dit waarschijnlijk niet zomaar accepteren. Ze houden van je en willen je beschermen.
Vertel ze hier wel over! Misschien in een brief zodat je goed kunt nadenken over wat je zegt en zodat ze je niet onderbreken en zelf ook kunnen nadenken over hoe ze hier mee om moeten gaan. Vertel ze dat je bang bent voor hun reactie of welke reden je ook hebt om het ze niet te vertellen zodat ze daar rekening mee kunnen houden. Succes!

13???
Toen ik 13 was speelde ik nog met barbies ipv met jongen bezig te zijn.
Je komt net uit je luiers en bent nu al met vriendjes bezig?
Ga naar school, spreek af met je vriendinnetjes of zoek een hobby.
Vriendjes kunnen altijd nog wel en ik vind 13 persoonlijk veel te jong.
Ook het leeftijdsverschil 18 en 13 vind ik te groot.
Waarom zou een jongen van 18 wat zien in een meisje van 13?
Niet lullig bedoelt hoor maar waarom zou hij een ‘‘relatie’’ willen met iemand die nog een kind is ipv een leeftijdsgenootje?
Mijn advies: ga je tijd besteden aan school en vriendinnetjes, de tijd voor vriendjes komt later wel als je wat ouder bent.