second opinion

Mja, ik denk dat ik het zelf wel weet, maar ik heb jullie nodig voor de bevestiging :stuck_out_tongue:

Ik ben een fervent tegenstander van liefde op het eerste gezicht, ik vind het helemaal oppervlakkig omdat je die persoon niet kent en blablabla, maar ik kan natuurlijk niet vermijden dat het me overkomt…
Nu ik kende die jongen totaal niet, maar je weetwel dezelfde muzieksmaak, een zekere uitstraling en het is gebeurd…
Het was een vriend van een vriend die ik zelf niet zo vaak zie, dus veel kans was er niet dat ik hem nog eens toevallig tegen zou komen dus had ik aan mijn vriend gezegd dat ik zijn vriend wel leuk vond.
Paar weken later (ik zie die vriend dus niet vaak) zei hij een soort van: ‘mjoam mjoam’ maar hij zou je nog eens moeten zien want hij was een beetje zat…
enfin… dus heb ik hem vandaag voor de tweede keer gezien en op een gegeven moment zei iemand: spreken van goedkoop en keek die naar mij waarop ‘hij’ dus zei: o, was het een grapje? nadat een paar mensen begonnen te lachen
waarop ik niet veel later ben voortgegaan…

Niet dat ik enig idee heb waarom hij me goedkoop zou kunnen vinden buiten het feit dat ik had gezegd dat ik hem wel leuk vond… zucht
Maar, dat is niet zo’n goed teken zeker?

Ik denk dat het ligt aan het onderwerp waarop dat goedkoop ter woord kwam…
Maar het klinkt idd niet echt positief :frowning_face:

ik snap 'm niet helemaal
noemde die jongen die je leuk vind jou nou goedkoop?
Of een vriend van hem?

Maar ik zou er anders even naar vragen? Wat ie ermee bedoelde enzo?

Nou ja, iemand zei dat er iets ergens goedkoper was waarop iemand anders zei: van goedkoop gesproken (nuja het was echt gewoon een grap) en er begonnen mensen te lachen en toen zei die jongen die ik leuk vond: o, was het een grapje?
Maar ik bedoel… hij kent me helemaal niet :S

da’s wel een kutopmerking…
zeker als diegene je helemaal niet kent
maar zei die jongen die je leuk vind zegmaar op verdedigende manier ofzo?
Of begon ie ook zelf te lachen? Want dat zou nog lulliger zijn…

Ik weet het echt niet… maar ik had echt heeel veel zin om hem te slaan op dat moment, ik wou alleen dat ik een antwoord had klaar gehad maar het duurde even voor ik het door had

het rare is gewoon dat hij had gezegd dat hij me nog eens moest zien, dan kan het toch niet zijn dat hij toen al iets tegen mij had ofzo?

Ik zou eigenlijk een smsje naar mijn vriend willen sturen waarin iets in de trant van: ‘maken je vrienden altijd van die rotopmerkingen? want dan neem ik m’n woorden terug’ sturen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen zonder dat ik zo dramatisch overkom…

Ik denk niet dat ie iets tegen je heeft, ofzo.
maar ik zou 't smsje wel versturen,
dan weet je een beetje hoe het zit enzo.
succes :wink:

Dan riskeer ik wel dat als het maar een flauw mopje was, ik helemaal heb afgedaan :S

Dan zeg je dat je het verkeerd hebt begrepen/opgevat
en bied je eventueel je excuses aan :stuck_out_tongue:
fouten maken is menselijk :wink:

mja, maar om daar zo’n spel van te maken over iemand waar ik met moeite mee gesproken heb…

Als ik me morgen nog zo rot voel, zal ik een smsje sturen, misschien best niet als ik zo aangedaan ben :stuck_out_tongue:

Bedankt voor je raad :slightly_smiling_face:

Nouja, dan doe je 't niet toch :stuck_out_tongue:
Als je niet wil of je er niet goed bij voelt
moet je niet doen, natuurlijk :wink:
Maar ik vind wel dat je het recht hebt om te weten waar die opmerking op sloeg.
maargoed, da’s mijn mening :stuck_out_tongue:
Je kan er ook een beetje via een omleiding naar ‘vissen’ bij die vriend van je waar je 't over had. Tenzij hij er zelf niet bij was :wink:

haha, oke geen dank hoor :wink:
Succes nog (: