Second love

Toevallig schoot ineens deze belachelijke reclame voorbij
Namelijk: zit u in een sleur? Is het vuurtje gedoofd in uw relatie? Ga dan naar secondlove.nl en vind de passie weer terug.

Ja, een website met als bedoeling om vreemd te gaan. Met aparte cijfers die ze weergeven over mannen en vrouwen zonder enige bron wat niet zo betrouwbaar is.
Maar het gaat mij vooral om het feit dat er zo’n (sorry dat ik het zeg) onsmakelijke, gore en vieze website online staat. Alles draait hier om je parner wel te houden maar wel nog van een ander walletje mee pikken!

Wat vinden jullie van zulke soort sites? Laten we die online staan? Of hoort dat vreemdgaan een beetje in de maatschappij?

Iik vind vragen om problemen, Belachelijk die mogen van wel van de buis dat lokt zo op. Het is wel van deze tijd dat vreemdgaan :hammer: En ik ben er op tegen

Dieptriest.

Ik ben voor monogamie en kan dan ook niet begrijpen dat er zulke sites zijn opgericht. Ik vind het respectloos als iemand zich aanmeld op z’n site om op een makkelijke manier vreemd te kunnen gaan. En dat ook nog in de hoop dat je vriend of vriendin er niks van zal gaan merken. Wanneer je relatie in een sleur zit moet eerst eens naar jezelf kijken om te zien wat je eventueel kan veranderen! Vreemdgaan is bij geen optie!!

Ja, ik zag die reclame ook voorbij komen, maar ik wist niet zeker of het nou de bedoeling was om vreemd te gaan of dat er gewoon bedoeld werd dat je weer opnieuw de liefde terug kon vinden na eens scheiding bijvoorbeeld. Vind het echt nergens op slaan dat het vreemdgaan zo word uitgelokt.

Stel je voor dat je een leuk gezinnetje hebt met lieve kinderen, maar de seks is niet meer zo goed. Dan ga je als vader of moeder zijnde naar die site om te kijken of je nog ergens een pleziertje kan beleven. Mocht een van de partners erachter komen dat de ander dat doet, dan heb je écht ruzie. En wat moeten die kinderen er dan van denken? Is voor die kinderen toch ook niet goed?
Vind die site echt belachelijk. Ik zie ook helemaal voor me wat er kan gebeuren trouwens, haha.

Ik hoorde ze ook al. Belachelijk! Zou verboden moeten worden, vind ik zelf. Echt respectloos

In een woord; triest.

Helemaal mee eens.

Het is geen website om vreemd te gaan toch? Maar voor polygamie. Dus een relatie naast je bestaande relatie waar je partner ook van weet. Je leest er wel eens over in vrouwenbladen. Ik vind het niks, maar als mensen dat leuk vinden moeten ze het lekker doen… zo lang hun partner het er mee eens is dan.

^ Oh dan was dat een andere website. In dat geval vind ik dit echt heel vreemd. Daarbij, je ziet dan toch ook profielen? Stel je komt daar je baas tegen of zo…

Leef en laat leven. Ik vind het ook niks, maar als iemand via die site pleziertjes wil beleven dan is dat zijn/haar goed recht.

GTST gaat er momenteel ook over :’].

Bing wil een open relatie met Aysen. (voor de liefhebbers)… Heeft secondlove.nl en GTST een complot gesmeed?

Ik vind het maar niks, als je een sleur hebt in je relatie en je wilt een avontuurtje vind ik dat je er wel eerlijk over moet zijn tegen je partner.

Ze moedigen mensen aan om vreemd te gaan.
Je zou je vriend maar tegen komen op die site.

Ik vind het echt belachelijk sneu en triest. Maar mensen moeten vooral doen wat ze zelf willen. Ik vind alleen dat ze dit soort reclame’s niet op tv moeten uitzenden. Dat het bestaat en dat mensen er meebezig zijn oke, als nog belachelijk maar oke, maar er moet niet reclame voor gemaakt worden, dat vind ik echt niet kunnen.

“Ik ben gelukkig getrouwd en jij?” “secondlove.nl”
Ik dacht hoor ik dat nou goed?? Even gewacht tot ie weer voorbij kwam en inderdaad een website voor vreemdgangers… vind het echt te ver gaan.

Ik snap jullie punten wel, maar ben het er niet mee eens.

Het is zonder twijfel waar dat zulke websites het vreemdgaan vergemakkelijk, maar het ook daadwerkelijk aansporen is bij mij nog maar de vraag (dat is de enige eventuele con die ik kan vinden). Vreemdgaan komt uit jezelf, dat wil je en laat je je niet zomaar opleggen door een of andere website. Het feit dat deze website zo groot is geworden, zegt al genoeg over hoeveel mensen vreemd willen gaan. Second love speelt slechts in op behoeften, voegt waarde toe en is goed voor de economie.

Houden dus.

^dan moet je al die andere datingsites ook verbieden. Als je je gewoon aanmeldt, date regelt en hem/haar niet vertelt dat je in een relatie zit, kan je net zo makkelijk vreemdgaan (en aangespoord worden).