sebamed (zeepvrije wastablet)

hallo, heeft iemand ervaring met sebamed zeepvrije wastablet de gewone of die voor puistjes (clear face). ik las ook op hun site www.sebamed.nl dat er ook eentje was speciaal voor mensen met een onzuivere huid. sebamed clear face alleen ik heb zelf ook een onzuivere huid met vlekjes en puistjes en mee-eters :yawning_face: ik las op dit forum dat het goed helpt daar tegen helpt. alleen zeggen ze niet welke ze gebruiken de gewone of die voor puistjes.
srry voor dit lange verhaal haha

Ja die heb ik! :grinning:
We hebben gewoon dat wastablet inderdaad, en nog een vloeibare variant.
Alleen vind ik dat wastablet veel beter werken, helpt heel goed tegen een onzuivere huid! Na 2/3 avonden ermee wassen zie je echt al resultaat.
+ ik doe er daarna voor het slapen zinkzalf op, dan is het met een paar dagen helemaal weg.

dankje IK OOK Elke avond gebruik zinkzalf (sudocreme)

hoe duur is de gewone wastablet eigenlijk?

.

hmm, ik ga dit even volgen. Upje dus.

Ik heb eigenlijk geen idee hoe duur het is, mijn moeder haalt het altijd. (bij de Makro/Aro of hoe het tegenwoordig ook heten mag).

Ik heb dit ook, nog nooit gebruikt … heb het op school gekregen met een voorlichting.

die heb ik ook :grinning: het werkt echt super goed en 1 zo’n wastablet kostte bij de etos maar 3.70 :grin:

krijg je dat ook gewoon bij de kruitvat?

upje

Mijn zus heeft die tablet, maar gebruikt hem nooit. Geen idee waarom zij hem heeft gekregen/gekocht…

je kan op die site ergens op verkoopadressen klikken en daar staat een hele lijst met waar ze het allemaal verkopen

ja ze hebben hem hier in doetinchem hem gehaald een week 1 of 2 geleden nog niet echt veel gebruikt. omdat ik nu de exfobrusher van garnier ook heb. maar ga deze nu ff goed gebruiken dan doe ik wel ff een review.
en gewoon 1 2 keer in de week exfo brusher.
denk wel dat dit beter is voor me huid

aloe vera gel van de tuinen is ook zo fijn voor rode vlekerige huid