Searching for Friends :') Klik ;)

Ik zoek meiden met wie ik een beetje goed kan praten en altijd een bericht kan sturen als er iets is, en die dus vriendinnen willen worden op girlscenee :’)
het zou fijn zijn als het meiden zijn die ook net als ik een zware break up hebben gehad, of een beetje met zichzelf in de knoop zitten, zodat we samen onze problemen kunnen bespreken en elkaar kunnen helpen, maar meiden die dat niet hebben zijn natuurlijk ook altijd welkom (:
als je interesse hebt reageer dan hieer, of zet er iets neer waarom je graag vriendinnen wilt worden en maybe stuur ik je een verzoek :’)

Ja ik plaats dit bij onzin omdat het eigenlijk nergens op slaat ja. :slightly_smiling_face:

Hoi :slightly_smiling_face: Ik ben niet echt de persoon die je zoekt vrees ik. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je meer reactie zult krijgen als je dit in het algemene topic plaatst. Er is (volgens mij bij lifestyle, maar dat ben ik niet helemaal zeker) een topic over girlsceners die vrienden zoeken en ik denk dat je daar wel terecht kan :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vrienden-topic-lees-de-beginpost-229844.0.html