Sean Kingston ernstig gewond!

Naja, ik wil er wel even stil bij staan dat hij vermoedelijk is overleden. Ik vind dat gewoon zielig! Hij was echt zo’n schatje.

Ik vind die reacties van ‘vervelend’, echt heel dom. Oké misschien vond je zijn muziek niet goed, maar dan kan je toch nog een beetje medeleven tonen. Hij heeft ook familie, ik denk niet dat je het leuk zou vinden als je broer/zus/bestevriendin overleden was en er reactie’s kwamen met ; ‘Vurrrrvelend, het interesseert mij niet.’ Anyways, ik vind het echt heel zielig :frowning_face:

Wie zegt dat hij is overleden?

Staat op sommige sites van Google.nl en op wikipedia stond het er net op, maar nu niet meer. Dus waarschijnlijk is het niet bevestigd of ligt hij gewoon op zeer kritieke toestand in de IC.

Ik zou het even gewoon afwachten, want nu wordt er toch alleen maar geroddeld over wat er nou precies aan de hand is.

Overigens vind ik het echt erg wat er is gebeurd :’(

NEEEEE IK WOU HEM NOG ZIEN!
OMG :cry:

Waarom hij en geen JB ofso,
nee dta is erg, ik gun dit niemand, alhoewel…nee.

Okeee, dat is wel heftig ja :
ik heb em zelfs nog eens zien optreden!

ik lees net dat ie dood is?

“Op 29 mei 2011 was hij betrokken bij een jetski-ongeval. Hij werd naar het ziekenhuis gebracht. Zijn toestand is stabiel.”

aldus wikipedia.

Nee, hij leeft nog. Maar ligt met kritieke toestand in het ziekenhuis.

Ja, ik dacht al, altijd als er iets met iemand gebeurt zijn er al weer roddels dat hij/zij dood is. Ook al een keer met justin bieber gebeurt. Stond bij mij op school R.I.P. Justin Bieber, Iedereen bijna huilen. :stuck_out_tongue:

Doe is effe normaal, dit is niet grappig.

Iig, tuurlijk is dit erg. Zijn toestand is nu wel stabiel volgens wikipedia voor hoeverre dat betrouwbaar is. Hij is iig niet overleden.

Ik heb best wel met hem te doen hoor, en vooral met zijn familie. Ik weet in ieder geval dat ik nooit ga jetskiën.

Hij kan nog vel overleiden. Hopelijk niet. Hj is echt heel goed. Ik ben wel fan. Ik vind dit echt zo zielig. Heb medeleiden, en leef mee.

WTF?
IK ZEG NOG IZN. IK GUN DIT NIEMAND?
WAT IS HET PROBLEEM

ok.

Waar zijn die hoofdletters goed voor? Iig, jij schrijft:

Waarom hij en geen JB ofso,
nee dta is erg, ik gun dit niemand, alhoewel…nee.

Als je het niemand gunt moet je ook geen grappen maken over Bieber, typ het er dan niet bij. Het is NIET grappig zo’n reactie in zo een topic, écht niet.

Hij is niet overleden!
Check de link: http://www.demorgen.be/dm…er-volledig-de-oude.dhtml

Het dateert van gisteren dusjah (:
Wel erg vindk ;/