scrub & zelfbruinen

ik heb een vraag!
als je je lichaam hebt gescrubt en je smeert daarna zelfbruiner erop, moet je de dag erna dan weer scrubben voordat je de zelfbruiner opsmeert ofwat ?
ik snap er niks van haha
x.

Dan scrub je gewoon weer het bruine laagje eraf lijkt me?

ik neem aan scrubben en dan bruiner, en dan ff niet meer scrubben, dan gaat het bruin er meteen weer af

Idd. Eerst scrubben zodat het mooi egaal wordt, dan smeren en blijven smeren, niet scrubben. 1 keer per week verder blijven scrubben en mocht je vlekkerige benen krijgen dan direct stoppen & wat vaker scrubben (iedere dag heeft geen nut btw, zo snel heb je niet weer dode huidcellen).

Oke bedankt! :slightly_smiling_face:

volgens mij sowieso maar 1 keer per week, anders schuur je gewoon ej huid eraf en daar istie ook niet heel blij mee :slightly_smiling_face:.
(en ik denk dat je dan ook wel sneller verbrand op die manier).

Ja precies, want bij het scrubben haal je je bovenste laag (dode) huidcellen eraf. Dus als je zelfbruiner op doet, en je scrubt weer, scrub je het eraf en kan je weer opnieuw beginnen. En zo krijg je een vicieuze cirkel!

hoezo zou je eigenlijk zelfbruiner gebruiken?

Om bruin te worden? Duh :stuck_out_tongue: Omdat ze dat mooi vind?

mm, heb zelf ook nog even een vraagje, dus als je het niet erg vind stel ik 'm hier even, dan hoef ik geen nieuw topic te maken.
als je zelfbruiner gebruikt, heeft het dan nog nut om te zonnen, of kan de zon niet ‘door de zelfbruiner heen’?
als je begrijpt wat ik bedoel.

dan ga je toch gewoon in de zon:D blijft wel langer bruin maja:P

Welke scrub gebruiken jullie?

Ik gebruik gewoon kruidvathuismerk scrub!

En hoe scrub je dan? (misschien een domme vraag)

ik word aan mijn benen gewoon (bijna) niet bruin.

Ik word gewoon nergens echt bruin.
Als ik bruin wil zijn, moet het wel. Alleen spijtig dat het soms ietsje onnatuurlijk lijkt…

-

Als je huid verbrand is zou ik dr eerst voor zorgen met after sun dat ie weer in normale staat terugkomt… Zelfbruiner is namelijk toch wel iets chemisch, dus miss gaat ut wel ontiegelijk prikken wanneer je dat doet.

Ik gebruik de scrub van inecto pure coconut oil, die is erg fijn want droogt mn huid niet uit :slightly_smiling_face:. Ik heb ook inderdaad goeie verhalen gehoord over de bodyscrub van kruidvat eigenmerk, in tubes.

ik word ook totaal niet bruin ;p
ik snap er niks van hoe het kan haha want heb bruin haar bruine ogen en zooon bleke huid ;p
ik kan uuren in de zon liggen en er verandert niks, ik kan weken onder zonnebank gaan en ik blijf gewoon wit :stuck_out_tongue:
en ben het nu wel zat haha, maar bedankt voor de reacties!
ik blijf gewoon beetje uit de zon nu ik zelfbruiner gebruik want ik weet niet wat er dan gebeurt.

Oh en ik heb de daily scrub van dove, en ook die bodylotion voor meerdere lagen en nu dove sunshine en het werkt tot nu toe allemaal goed !