Scrub vragen!

[b]zet al je scrub vragen hier neer. En geef antwoord op de vragen van anderen!
Hier mijn vragen;
1, Als je bruin bent en je schubt jezelf gaat het bruin er dan af?
2, kun je ook met zand scrubben?

xxxx[/b]

1. neen
    b. ja maar dan zou ik er eerst wat olijfolie ofzo bij doen, anders ist wel eeeerg droog.
  1. valt te zien met wat, met zand gaat het er wel af, maar met een gewone scrub uit de winkel niet
  2. ja, maar dan gaat je bruine kleur weg

ervaring bij het zandgedeelte… :s

up

Is het zo dat als je citroensap in je scrub doet je bleker wordt?<_<

niet om dom te doen maar wie doet er nou in godsnaam citroensap in zn scrub?

bepaalde mensen die bleeker willen worden mischien xD
idk

Heb je voor elke huid een speciale scrub nodig?
Want ik heb een gevoelige en getinte huid :slightly_smiling_face:
En welk merk is het beste?

nah, alleen niet voor je gezicht en lichaam dezelfde gebruiken want voor je gezicht moet je een mildere hebben. ik heb zelf al vanalle merken gebruikt voor m’n lichaam (lush, shiseido, …) en grappig genoeg vind ik die van kruidvat eigen merk het beste, zeker die met kiwigeur! die van lush (buffy heet hij) is wel beter als je echt droge huid hebt want hij hydrateert goed. voor m’n gezicht gebruik ik meestal clinique 7 day scrub om de paar dagen.

voor mensen met veel puistjes en oneffenheden, ik raad de scrub van de H&M aan :open_mouth: ! Ik heb er veel geprobeerd en ik moet zeggen dat die van H&M er bovenuit steekt!
Het is een hele ruwe zoutscrub en werkt echt zeer reinigend, mijn gezicht voelt geweldig aan en het helpt echt tegen puistjes !!
je huid wordt heel zacht dus een lotion erna is niet eens nodig

Ik had laatst een scrub-recept gevonden waar citroensap in moest vandaar die vraag