scrub of peeling voor normale huid. Nivea Visage Young?

Hee allemaal,
ik weet dat er al veel onderwerpen zijn over nivea visage young, maar ik heb dus nog steeds vragen en het waren dus een beetje oude topics.
Maar wat ik dus wil vragen is,
wat kan ik het beste gebruiken om mijn huid gewoon schoon te maken??
ik heb een normale huid met niet veel puisten ofzo maar het voelt soms wel een beetje ruw aan door die kliene pukkeltjes.
ik heb dus een beetje gekeken.
en ik kwam uit bij de nivea visage young lijn uit, maar ik weet dus niet echt welke:$:$

peel soft? wash off? stay clear?? clean deeper??
het liefst iets wat niet erg aggresief is maar wat je wel voelt want soms heb ik dus het gevoel dat het niet echt schoner word ofzo.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Google is your best friend.

For example: klik

wat kan ik het beste gebruiken om mijn huis gewoon schoon te maken??

sorry ik moest eventjes lachen :3

Ontopic : ehm, ik heb de hele reutemeteut zo ongeveer. Ik heb de Wash off (voor als ik make-up heb gebruikt), 2x per week gebruik ik de Clean Deeper dingens (dat scrubding voor onder de douche). Ik gebruikté de tonic, maar daar ben ik van afgestapt omdat ie te heftig is voor mijn huid. En ik gebruik de dag&nacht créme áltijd want die vind ik toch wel het beste werken. (dagcreme van kruidvatmerk was géén succes)

dankje,
maar ik wilde eigenlijk weten wat ik het best kan kopen

Wash off.

o ja sorry dat foutje maak ik de heletijd al

dankje
heeft niemand die peel soft gebruikt?

Die heb ik wel eens gebruikt ja. Maar als jij zelf een normale huid hebt met af en toe een pukkeltje, kun je het beste gewoon dagelijks Wash Off gebruiken, een schuimende reinigingsgel waarmee je je gezicht wast. Daarna gebruik je Stay Clear, je doet een beetje op een watje en brengt dat aan op je gezicht. Het is sowieso erg belangrijk om een tonic te gebruiken na het reinigen, want daarmee sluit je je poriën, herstel je de zuurgraad en kalmeer en verfris je de huid. En dan 1x in de week bijv. Peel Soft, omdat je daarmee dode huidcellen verwijdert. Clean Deeper is een dagelijkse reiniging met scrub, die heb jij niet nodig als jee een normale huid hebt.

Dus maw: Als je het goed wilt doen, schaf je een reinigingsgel/milk aan, een lotion/tonic, een scrub/peeling, en een verzorgende dagcrème, en evt. een nachtcrème.

maar peel soft is dus niet te agressief ofzo vor 1 x per week?

Nee voor 1x in de week is die prima geschikt… Je moet het alleen niet dagelijks gebruiken maar dat is logisch haha.

okee bedankt iedereen!!

gebruik die scrub van de hema =)
die is echt goed! huid word er echt vetzacht van geen mee-eters meer…
puistjes worden ook minder=) bij mij dan