Scrollen met laptop zonder muis.

Oke, ik faal haha.
Maar ik heb altijd ee normale pc gehad, met muis, en nu heb ik een laptop.
Is er een manier dat ik op een pagina naar beneden kan scrollen zonder dat ik steeds met die pijl naar dat rechter blauwe balkje moet?

xD

hahah wat schattig!
die is er hoor, in je mousepad (dat is dat vierkant waar je muis is) zit aan de rechtkant een scroll gedeelte.
dan houd je je vinger daarop en ga je naar beneden, je vinger erop houden hoor. beetje harder duwen. en dan komt er zo’n pijltje en gaat ie heel snel scrollen. ik gebruik het nooit want hij gaat nooit zo sloom als ik wil, voor ik het weet zit ik onderaan een pagina en hij stopt nooit!

Heb je geen scrollbalkje op je laptop muis?

Haha dat wil ik ook nog steeds weten, ik voelde me ook al zo dom dat ik steeds naar dat balkje aan de zijkant moet xD

Volgens mij als je op dat dingetje staat waarmee je kan bewegen, dat je met je ene hand moet ‘klikken’ en met de andere hand aan de rechterkant van boven naar beneden moet ‘scrollen’.

Althans, zo werkt het bij mij.

@ reacties hierboven: niet elke laptop heeft zo’n scrollding aan de zijkant van de mousepad helaas.
bij die laptops die het niet hebben weet ik het niet! ö
upje voor jou!

Het kan ook met het pijltje naar beneden, dat doe ik altijd (:

Aan de zijkant van je touchpad inderdaad. En anders ik heb in het midden van mijn twee klikdingen zegmaar ook een knopje om mee te scrollen. Ik raad sowieso wel aan om een muis te kopen, is wel veeel fijner (a).

Of je koopt een muis?

Hmm als ik dat doe door zeg maar met de linkerknop te klikken dan selecteer ik alles, maar scrollt hij ook. En met de rechter gebeurd er niks?

*Gaat nog meer uitproberen xD*

misschien kan je een muis kopen voor de laptop?

oeps

Hahaha xD

Dat pijltje naar beneden inderdaad is veel makkelijker!
Ik denk dat ik dat maar gewoon doe voortaan,
stom dat ik daar zelf niet aan dacht.

Thanks meiden :grinning:

Gelukkig dat ik niet de enige ben haha.
Gewoon op dat pijltje naar beneden op je toetsenbord dus :stuck_out_tongue:
Veel makkelijker

*duh*

Gewoon op dat gedoe waar je met vinger heen gaat, aan de rechterkant ?
en sommigen hebben ook tussen een paar toetsjes in een klein rondje zitten.

Of met 2 vingers tegelijk het touchpad aanraken en dan van boven naar beneden met je vingers (dat klinkt raar haha). Maar ik weet niet of dat bij alle laptops werkt, is zo’n nieuw touchpadgedoe.

Ik moet met twee vingers tegelijk naar beneden gaan en dan scrollt ie.

Dit dus:

http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/02/uk-electronics/product_content/Acer/emachine_350_touchpad.jpg

Met twee vingers naar beneden scrollen (:

Ja dat doe ik ook (: