Scriptiestress, tentamentroubles en deadlinedrama's

AAAAAAAAAAAAAAAAHGGGGGGGGGGGGGG
ik moet morgen mn concept literatuur verslag af hebben maar ik heb nog niks en ik moet eigenlijk een andere onderzoeksvraag bedenken.

Ik word echt boos van dit verslag :’)
ik ben de dop van m’n markeerstift kwijt en ik sloeg net tegen m’n bureau aan toen ik hem zocht en ghaojvioncpmnsdckvmnfdsxcv,.

tijd voor een videocollege…

Ik moet mijn afstudeerassessment voorbereiden, maar ik heb geen inspiratie/motivatie en het is zo makkelijk om dan de opleiding de schuld te geven.

^Ik heb ook erg weinig motivatie voor mijn afstudeerproject. Vooral nu ik extra vakken volg aan de universiteit en die gewoon veel boeiender zijn. Ik heb vorige weke en deze week niks gedaan omdat ik andere deadlines heb, maar eigenlijk is dat afstudeerproject veel belangrijker.

Achja, ik zit nog wel op schema dus ik maak me niet teveel druk. Nu nog ff een poster in elkaar flansen voor vrijdag.

Trouwens, heeft iemand eigenlijk een tip voor het maken van enquêtes? Ik doe een onderzoek naar drie leeftijdsgroepen, maar ik zat erover na te denken om een onderzoek te promoten waarin de respondenten kunnen aangeven welke leeftijd ze hebben om dan naar de juiste enquete doorgestuurd te worden.

Is dit mogelijk met een makkelijk programma?

Bam 8.4 voor tentamen JEEEEJ

Heb over 5 min een zeeeer belangrijke beoordeling en ik schijt echt 5 kleuren stront.

Nice! mooi cijfer!

SUCCES you can do it :grinning:

Oeh ik heb eigenlijk geen idee, maar theoretisch gezien zou dat moeten kunnen denk ik

Hm, ik heb nog 6 weken om mijn auto-theorie te halen, mijn praktijkexamen van mijn auto te halen, 13 verslagen te maken en in te leveren, 9 tentamens te leren en te maken en de laatste dingen te regelen voor mijn stage in het buitenland.

Fuck my life. :frowning_face:

Dat moet kunnen ja! Ik moet ook twee verschillende vragenlijsten gebruiken, en mijn begeleider zei dat je dit zo in kon stellen dat ze dan doorgestuurd worden naar één van de twee (of in jouw geval dan drie). Ik heb het alleen zelf nog niet geprobeerd :stuck_out_tongue:

Maar als het puur om leeftijd gaat, kan je ze toch ook hun leeftijdsgroep aan laten geven en die scheiding (in drie groepen opdelen) later zelf doen? Dit heb ik ook in m’n thesis, maar denk dat ik dat gewoon zelf ga doen en niet door middel van twee versies.

Vanmiddag maar eens de enige werkende manier om mezelf te motiveren toepassen:
100 woorden typen voor mijn presentatie = als beloning 5 minuten Glee kijken
Dit is echt het enige beloningssysteem dat ik voor mezelf kan bedenken dat ook daadwerkelijk werkt.

Ja ik heb nog niet echt uitgebreid gekeken naar de mogelijkheden :stuck_out_tongue:

Ik heb vrijdag mijn laatste tentamen voor de bachelor, eindelijk! Dan nog scriptie en twee vakken met een verslag/presentatie als eindproduct en hoooopelijk heb ik dan mijn bachelor :bowing_man:
Het enige waar ik me echt zorgen om maak op het moment is het vinden van een stage voor volgend jaar, maar dat komt hopelijk ook nog wel goed :slightly_smiling_face:

Morgen en vrijdag nog een tentamen, voor vrijdag ook een deadline van een verslag en natuurlijk nog niks aan gedaan omdat ik leren belangrijker vind :cold_sweat:
Ben zo blij als het erop zit, heb al 2 onvoldoendes binnen en pas 1 voldoende. Moet dus flink aan de bak voor herkansingen

7,4 Bio en engels 10 :upside_down_face:

Ik lees steeds stripteases in plaats van scriptiestress…

Ben nu aan het leren voor mijn tentamen morgen, wat een drama. :frowning_face:

Zometeen weer een tentamen, bid voor me