Scriptiestress, tentamentroubles en deadlinedrama's

Wat gaat de tijd toch snel als je zo druk bezig bent voor de tentamens. Ga zo maar op bed en morgen verder leren.

Oke nog 3 dagen leren en dan is het zo verrrrr

Ugh ik nog tweede dagen en vandaag moet ik ook nog een hele dag werken. Ben echt zenuwachtig, ik ben nu ongeveer op de helft van het boekwerk en zit heel erg na te denken over wat ik morgen met de andere helft ga doen. Ik heb nu samenvattingen gemaakt en de oefentoets gemaakt over het gedeelte dat ik al heb samengevat. Geeft me veel voldoening want hetgeen wat ik heb samengevat dat wist ik allemaal (yay!). Ene kan denk ik, ik kan gewoon tot dinsdag me gaan richten op het samenvatten van de rest… of ik kan alleen morgen tot ca 1 uur gaan samenvatten en de rest gewoon lezen en leren. Zullen wss 2 hoofdstukken zijn. Dat is nu mijn grootste dilemma. En dan zijn er eig ook 7 hoorcolleges van 2 uur die ik eigenlijk wilde kijken maar dus niet meer ga doen. Ik ga ervanuit dat alles wat in de hoorcolleges is besproken gewoon uit het boek komt, die ik nu vrij goed ken…

Ach… ik moet gewoon niet minder dan een 5 halen :'D Bij voorkeur gewoon een mooie 6!

haha dit zo erg. Ik moet een 5.5 hebben en dan is het wel weer mooi. Hoger is leuk hoor, daar niet van. Maar nu wil ik het gewoon halen.

Ik heb ook zo’n lekker leerritme… 10 minuten leren = 20 minuten leerpauze :'D

Schiet natuurlijk niet op. maar ik heb het idee dat er morgen wel een 5 in moet zitten, hopelijk een 6 en als ik een 7 haal dan heb ik voor het tweede tentamen, eind van deze periode, ook geen overdreven stress.

Jup, dit laatste semester bezig met mijn scriptie. Schiet niet op.
Moet 4 interviews regelen en ik moet nog steeds 1 regelen.
Plus woensdag en volgende week vrijdag tentamens. Blegh.
Ben zooo blij als het juli is.

Oke ik probeer heel braaf de 25/5 regel aan te houden maar het luuuuukt niet

Net vorige week mijn scriptie ingeleverd. Twee dagen voor het printen crashte het document en toen had ik dus pas echt stress. Gelukkig had ik nog ergens een oude versie en heb ik het min of meer kunnen herstellen. Nu wachten op de uitslag.

Om die reden heb ik alles dus op Dropbox staan :slightly_smiling_face:

Poeh hee de te lezen artikelen interesseren me dus echt geen ruk.
MUH.

bleh ik zit midden in mn tentamenweek en echt alles is gewoon interessanter dan leren, zelfs was ophangen voor m’n moeder :dry: . Motivatie is echt ver te zoeken

BUHUHUHUUUUUUH IK WIL NIET MEER.
Hoi ik heb een deadline van mijn onderzoek donderdag. En buh. Het is stom.

Dit dus. Als resultaat dat ik gisteravond pas om 1 uur klaar was en dat mijn wekker vanochtend weer op half 6 stond. :dry: Ik zit veel te veel te whatsappen en facebooken tussendoor.

pff, ik ben ook niet goed in deadlines…
Voor 1 mei moet ik nog 4 boekverslagen, 3 verslagen van een verhaal en 3 verslagen van een gedicht inleveren. En ben nu bezig met het eerste boekverslag…
Had zoveel eerder kunnen beginnen. ::slightly_smiling_face:

I FEEL YOU haha.

Eigenlijk zou ik nu ook hard bezig moeten zijn met m’n afstudeerscriptie…
Ik stress 'm nu al voor de deadline in juni :cold_sweat:

ik lees de hele tijd als ik hier langsscroll

stripsessies…

maar dat ligt sowieso aan mij haha

Volgende week moet het eerste hoofdstuk ingeleverd worden, ik ben nu op de helft dus het moet wel lukken, maar ik ben op zo’n punt aanbeland dat ik bronnen moet doornemen en alles grondig moet lezen en op de een of andere manier kan ik dat heel moeilijk opbrengen. Voor mijn gevoel gaat het dan niet snel genoeg en heb ik niets gedaan, omdat er in die paar uur dat ik daar mee bezig ben niets op papier heb gezet, wat ervoor zorgt dat ik mijn voortgang niet zie. Laat mij maar gewoon schrijven, dat lezen en doorspitten is niet aan mij besteed. Zucht.

Pff, morgenochtend tentamen en ik moet het eerste gedeelte van mijn scriptie inleveren en ik moet mij inschrijven voor in het buitenland studeren en ik heb morgen intakegesprek. Pffffffffffffffffffffffffffffffff

aaaaaah ik word gek van de stress. Ik moet een betogende presentatie maken maar ik ben het zó zat. En volgende week tentamens, pffffff