Screensavers door mij

Hallo allemaal!

Ik heb geprobeerd even creatief te zijn en heb wat screensavers gemaakt. Er is eentje van One Direction, eentje van Justin Bieber en een van Emma Watson ^^

Ik heb ze geupload naar dropbox:

https://www.dropbox.com/s/ttt9dnacoyklook/screensavers%20door%20laartje%20aangepast.zip

Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Doet hij het in ieder geval bij jullie? want bij sommige mensen schijnt het niet te werken :dry:

PS: ik ben net nieuw hier, hoop dat ik dit in het goede subforum plaats :blush:

zou handig zijn als je ze kunt xzien voordat je moet downloaden, zo doet natuurlik niemand dat en maak je ze voor niks

Wat kimkommer zegt. Ik wil niet altijd alles meteen downloaden en nu weet ik niet wát ik download. Misschien download ik nu wel iets wat ik helemaal niet mooi vind, dat vind ik eigenlijk een ‘‘groot risico’’ klinkt een beetje raar maar ik wil ze wel eerst zien haha

Oh sorry! Zal even kijken of ik een voorbeeldje kan maken haha

Je moet ze gewoon uploaden als afbeelding! Dan zie je ze meteen! Als je uitleg nodig hebt, moet je even bij regels kijken :wink:

Hoe kom ik nou weer aan regels? Ik bedoel het over Girlscene topic, en dan alles wat je moet weten over Girlscene!

Dankje! Ik zal zodra ik thuis ben meteen even kijken !