scrapbooking

ik weet dat er al een topic is over plakboeken, maar daar stond meer inspiratie over wat er in kon. en dit topic gaat over de foto’s van jou scrapbooking…

heb je dus een scrapbook gemaakt voor een vriendin/oom/moeder of iemand anders zet dan de foto’s hier zodat andere misschien op ideeen komen.

up-je:)

Ik vind t best cute, maar ik doe t alleen met photoshop.
Heb ergens nog iets staan geloof ik…

Ik maak trouwens geen hele boeken. x’)
Layouts en losse creaties zijn wel grappig.
http://kellaigh.deviantart.com/art/Stitch-104390200
Dat was mn allereerste digiscrap creatie :stuck_out_tongue:
Die pennetjes zijn heel lelijk :3

ik ga binnenkort een maken! Voor mijn liefje, ging ik eerst een fotoalbum maken (zie ander topic) maar ik ga er een scrapbook van maken :‘3 ik zal wel eens foto’s posten n_n’

ik heb er gister een gekocht (mn eerste) bij de pipoo’s best leuk geworden

Lang geleden

Upje :slightly_smiling_face:

haha ik wil wel maar het lijkt me veel te veel werk XD ik blijf bij tekenen ( al is dat soms ook wel lang werk)

Het is wel veel werk,maar het is heel erg leuk om te doen.
Ik kijk meestal op de site: www.mypinkstamper.com voor keiveel filmpjes iets van 260 of al meer. Is heel erg leuk en op scrapbook.com naar die foto’s echt heel veel inspiratie. Het is alleen jammer dat het behoorlijk prijzig is. Want ik wil dan ook een cricut en allemaal dingen erbij en het kost ook veel tijd. Maar ga het zeker weer doen als ik weer de tijd heb ( en het geld)

Wil er een maken van een hotelovernachting/ uit eten maar geen idee hoe ik kan beginnen en het mooi kan versieren :frowning_face:
Iemand tips