Scrap/Notebook kopen?

Ja hoi oke dus ik wil graag een scrapbook gaan maken, maar dan heb ik wel een notebook nodig… ik heb eens bij de action gekeken maar die hebben alleen maar met lijntjes o_O

Weet iemand waar je een notebook kan kopen ZONDER lijntjes?
En heeft iemand ideeën wat ik erin kan plakken of schrijven?

Eerlijk gezegd heb ik geen idee… HEMA misschien ?

& Ik kreeg vanmiddag ook het idee een scrapboek te gaan maken, en ik kwam op dat idee doordat ik door het bos fietste en allemaal oranje bladeren zag liggen. Ik heb toen een handjevol mooie meegenomen naar huis, die liggen nu tussen een telefoonboek te drogen, en die ga ik er dan in plakken. Samen met nog allemaal andere herfstbladeren. (:
En ook allemaal thee zakjes . Want thee is mijn verslaving.
Gewoon alledaagse dingen dus. (:

Maargoed; ik moet eerst ook nog eens zoeken naar zo’n boekje. (;

Bij de betere boekwinkel verkopen ze meestal wel ‘boeken’ met een harde en vaak ook mooie kaft, met blanco binnenkant. Vaak kost dat wel iets meer dan het gemiddelde lijntjesschrift, natuurlijk.

die van de boekenvoordeel is fijn! ^^

Ik ga vandaag wel even naar de HEMA! En dat idee met die blaadjes is echt super leuk! :grinning:

De anderen: bedankt allemaal voor de boekenwinkels!

En heeft de HEMA ook met dikke blaadjes?

leuk idee, maar je weet toch wel dat die bladeren ongeveer 2 maanden moeten drogen anders worden ze bruin en krullen ze op … xx

Hema heeft bij de fotoboekenafdeling wel scrapboeken met zo’n spiraal. Gewoon wit, best wel dik papier met pergamijn tussenbladeren. Dat is van dat dunne papier wat je pagina beschermt.

Ach, voor mijn herbarium heb ik ze ook maar een weekje gedroogd, en ze zien er nu nog steeds mooi uit. (:
Maar ik laat ze nu wel lang drogen, en ik heb sowieso nog geen boek om ze in te plakken, dus tja… (;