Scouting

Ik ben stiekem wel een beetje benieuwd wie er hier allemaal op scouting zitten, ik zit er zelf ook op en geef leiding aan de kabouters (meisjes tussen 7 en 11 jaar)!

Wie zit er nog meer op scouting?

Zat, nu sinds een halfjaartje niet meer.

Nu al 7 jaar volgens mij. Mag volgend jaar eindelijk leiding worden bij de scouts en ga dan ook naar de stam :slightly_smiling_face:

Ik heb er mijn hele leven al op gezeten ongeveer en ben nu al bijna 3 jaar leiding bij de bevers

ik heb er heel lang op gezeten, maar ik ben vorig jaar gestopt wegens te weinig tijd
(en ook een beetje omdat ik me niet meer helemaal thuis voelde in de groep)

ik zat erop vanaf ik 7 werd, nu ben ik er sinds maart vanaf, was het een beetje beu, en achter alles moet je een keer een punt zetten! X

Ik zit niet bij de scouts, wel bij de Chiro (: Daar sta ik ook leiding (:

-

CHIROOOOOOO!

Ik zit bij de scouting :slightly_smiling_face:
Geef leiding aan 5 tot en met 8 jarige. ( de Bevers )
En ben zelf Stam.

al 13 jaar;
ben zelf stam, ivm studie heb ik even geen tijd om leiding te geven.

Ik zit al 12 jaar op Scouting. Zit nu bij de Explorers. Wil wel bij de kleintjes leiding gaan geven, maar daar heb ik eigenlijk geen tijd voor.

Ik heb van m’n achtste tot mijn elfde op scouting gezeten! Vond het erg leuk, maar uiteindelijk kostte het me toch iets teveel tijd. Mijn broertje van 13 zit nog wel op scouting, en enthousiast dat hij is. Soms iets té, komt hij zaterdag kletsnat terug van vlotvaren en dan vindt ‘ie het gek dat hij daarna verkouden is (’:

lijkt me zo leuk he, mn vriend zit ook al heel lang bij de waterscouting en ik ben vorige zomer ook een dagje daar geweest, echt leuk :slightly_smiling_face: Maar ik ben veel te oud om er nu nog bij te gaan denk ik. En ik moet altijd werken op zaterdag