Scouting

Ik wil graag mee omdat het best wel zwaar is (150 km lopen in 4 dagen) en ik daarmee geld op wil halen voor het Nationaal Epilepsiefonds (: maar in de herfstvakntie heb ik een soort vergelijkbare tocht dus eerst kijken hoe zwaar die is en hoe het gaat (:

Ik zit er ook op! Geef leiding bij de welpen.
Gaan er nog toevallig meiden mee met de Z.O.T?

@ aaaayms oew leuk (:
nee ik niet,wat is dat de z.o.t?

Ik ben vrijwilliger op de scouting, bij de bevers. Dat is de jongste groep, tussen de vijf en zeven jaar. Doe het al bijna anderhalf jaar, zo leuk! Ben na mijn maatschappelijke stage blijven hangen. :slightly_smiling_face:

Wel mooie gedachte dat je het voor een goed doel wilt gaan doen (:

Oew wat leuk! Onze scouting heeft jammer genoeg geen bevers meer…

Zijn er nog mensen die veel hike? Ik heb van woensdag tot zaterdag mn 5e hike (:

Yeah :slightly_smiling_face: Ik ben ook n padvinder! Woohoo.

Ben teamleidster van de bevers, dus ben eigenlijk de hele week wel druk met scouting. Baal alleen dat bij onze horde bevers ik zo vroeg mn bed uit moet… Want de vrijdagavond stambaravonden zijn ook erg chill! :beer:

Ik kan me nog herinneren dat toen ik bij de bevers zat (als bever, niet als leiding :wink: ). Dat dat zaterdag ochtend was. Zal de leiding ook wel niet altijd even tof gevonden hebben :slightly_smiling_face: .

Klopt :slightly_smiling_face: we beginnen altijd om 9:30 al met vergaderen… Dus de wekker gaat gewoon om 8:00… Paar nachten gehad dat we gewoon doorhalen…

Mjah, het lijkt me dat het je eigen keuze was om beverleiding te worden. Mijn tante werkt in een ziekenhuis als apothekersassistent en staat iedere ochtend om 6 uur op (ook als ze op zaterdag of zondag moet werken), dus dan valt 8 uur nog reuze mee :slightly_smiling_face: .

ik heb ook 5 jaar lang op water scouting gezeten tot de paarden mijn leven overname…

up!

Ik ben leiding geweest van de zeeverkenners op waterscouting. Ik ben er toen ook pas bijgekomen, dus meteen begonnen als Wilde Vaart en leiding, omdat mijn ex (toen vriend) het ook deed en ze een tekort aan leiding hadden. (Ik had wel al ervaring met kinderen hoor.) Ik ben gestopt toen ik een jaar Loods was. Vond het zeilen altijd wel heel leuk, maar dat hele scouting/traditie gebeuren minder.

Edit: oh en ik vond het juist het tegenovergestelde van suf. Zeilkampen waren altijd ook een soort van zuipweekenden en daar gebeurden van alles…(Ja, toen was dat leuk) verder gingen we ook gewoon vaak samen uit of ‘chillen’ op het clubhuis.

Oke, misschien een weird question. Maar heet je Kim?

Mag ik vragen wat Loods is?

Ik herken de zuipweekenden! Wij hebben een hele hechte groep leiding en ik vind het heerlijk om bij iedereen te zijn! We gaan vaak naar festivals en feesten in de stad.
Gaan er toevallig nog meiden naar de Scout-in 2013? of naar de scouting fun days?

^ Loods was bij ons 18+, maar ik mocht er eerder heen omdat alle andere leiding daar ook zat en ik niks meer met de andere WV’ers had. (Ze waren altijd heel streng met regels op scouting maar bij mij op de een of andere manier niet.)

Oh oke! Loods heet bij ons de stam. (:
Bij ons waren ze ook redelijk streng qua regels en die zijn erbij gekomen dankzij mij omdat er een hele ophef over was gemaakt met dat ik zomaar opeens niet meer mocht meedraaien met de bevers waardoor het gevolg was dat ik er vanaf ben gegaan en dat wilde ze niet nog een keer hebben, haha.
Maar gelukkig ben ik nu weer terug en wel gewoon als leiding!
Alleen we gaan nu de regels waarschijnlijk weer versoepelen omdat we best een groot leidingtekort hebben.

ahh ik ben een paar jaar terug van scouting af gegaan. maar ik wil zooo graag weer terug.
alleen durf ik niet goed ofzo. :'D
heb die mensen al allemaal heel lang niet gezien/ gesproken. en dan vind ik dat lastig om zo terug te gaan.
maar ik vond het dus altijd heel leuk en gezellig, daarom wil ik weer terug. want ik mis dat.

Ik heb erop gezeten van mijn 8ste tot mijn 14e.
Super leuke tijd gehad. Ben toen helaas gestopt omdat ik te weinig tijd had.