-scouting- wat vinden jullie ervan?

ik zit nu al zo’n 7 jaar op scouting.
en als ik het aan mensen vertel. zijn de reactie’s eignlijk altijd negatief!
wat vind jij er nou van?

( voor degene die niet weten wat scouting is, het is iniedergeval niet zoals de woudlopers als de donald-duck. zoals iedereen denkt)

ik hoor het wel.!

Ik vind het niks,
en dat is zacht uitgedrukt?

Ik denk altijd aan meisjes in uniforms die koekjes verkopen…
Naja, mijn vriendin zat er vroeger op toen ze klein was, boeit me eigenlijk niet zo :p.

een vriendin van mij zit er ook op, maar wat ik op haar foto’s ervan zie, vind ik het helemaal niks.

HAHAHA. mijn broertje zit er op. ik lach hem altijd uit xd
maarja doe wat je zelf leuk vind :grinning:

Wat is het dan wel precies?

haha,
mijn broer zit erook op,
ik vind het meer iets voor jongens
hahahaha A.

Ja precies, volgens mij heeft iedereen hier er een bepaald beeld over, maar wat is het dan voor jou…, wat doe je precies?

Ik vind het cool haha.
maarja, ik ben n nerd.

Ik heb eigelijk geen idee wat het inhoud. Maar als ik het woord hoor moet ik altijd aan mini boswachters denken met zo’n uniform aan. Het komt op mij dus wel een beetje over als iets voor nerds, maar misschien is het heel leuk.

ik wou dat vroeger altijd xD
ik vind het cool

ik vind mensen die zeggen dat ze het stom vinden stom want die weten gewoon niet wat het is xD

ik weet wel wat het is hoor. maar bedankt.

Ik zat vroeger op de waterscouting, was wel leuk eigenlijk.
Weet alleen niet waarom het scouting heette, want het had er geloof ik niet veel mee te maken _0-

ik denk ook altijd aan van die meisjes die koekjes verkopen,
maar als het leuk vind moet je er niet mee op houden.
Mensen hebben misschien een hele andere indruk over scouting,
ik ook denk k.

Ooh scouting, dat vond ik vroeger altijd helemaal geweldig, nu lijkt het me nog steeds leuk eigenlijk. Maar ik denk niet dat iedereen helemaal weet wat het inhoudt.

Er zijn ook mensen die wel weten wat het is en het alsnog stom vinden hoor.