Scooterrr

Ik heb 2 vragen
1; heeft iemand ervaring met de scooter Custom Killerbee?
en 2:
Ik ben nu theorie aan het leren en in het boek staat over de remafstand dat je bij 40 km/u 4x4 moet doen = 16, maar op internet staat dat je die 16 nog moet delen door 2 ?
Wat is nu het goede dan ?

Niemand?

geen idee, check het boekje, of leen een dvd van de bibliotheek, daar staat het in, gewoon kijken naar het jaartal , :wink: of je van dit jaar hebt, dan zit je altijd goed

hey, ik ben net geslaagd voor mn AM rijbewijs… als je vragen hebt kun je alles aan me vragen :slightly_smiling_face:
volgafstand is hoe hard je nu rijd :2, dus je rijd bijv. 40. dan doe je 40:2=20
de formule is eigenlijk:
volgafstand=(Hoe hard je nu rijdt:2)+10%

het makkelijkst is gewoon; de afstand die je nu rijd :2 en dan het antwoord wat er het dichtst bij is.
de vraag is bijv:

Je rijd 30 kilometer per uur, wat is de volgafstand?

a. 8
b. 16
c. 22

dan is het dus b.

euw, remafstand… hehe…
dat hoef je toch alleen te weten voor de auto? :confused: ik heb dat niet gehad…

nouja, zoiets:

http://www.gratisrijbewijsonline.be/snelheidwet/afbeeldingen/snelheidwet65.GIF

dan niet.

remafstand, dat hoef je neit nog eens te delen door 2 geloof ik.
zo heb ik het geleerd.

die scooter is wel heel goedkoop…
waarschijnlijk ga je dat merken in de kwaliteit.
hier reacties erop : scooter forum

Ik heb een chinese scooter gehad,
die heb ik verkocht (pico calssic).
ik heb er nooit problemen mee gehad, hij is super zuinig enz.
maar mijn zus heeft een chinese scooter en die is echt om de week kapot. hij stottert, houd in, stopt er halverwege mee, moet je altijd kickstarten, soms start ie helemaal niet, de benzine liep er pas aan alle kanten uit :l en allemaal van die dingen, terwijl die van mij echt perfect was.
dus tsja…

[nohtml][b][message=4210627,noline]NotAnotherYou schreef op 22 October 2009 @ 13:50[/message]:[/b] die scooter is wel heel goedkoop.. waarschijnlijk ga je dat merken in de kwaliteit. hier reacties erop : [url=http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?t=347067]scooter forum[/url][/nohtml]
Klopt. Al die goedkope scooters zijn Chinatroep. Het kost niks maar je hebt er ook niks aan. Ze roesten als de neten, gaan aan alle kanten kapot en geen dealer die ze voor je wil repareren. Je kan beter wat meer uitgeven en dan voor een degelijk ding gaan ,desnoods een goed tweedehandsje, dan dat je dit soort troep in huis haalt.

Nee ga gewoon fietsen.

trouwens, een meisje die ik ken heeft zo’n scooter, en die was dus ook heel erg vaak kapot!

inderdaad het magische woord… CHINATROEP

ik wou het niet zeggen (in ander topic werden meisjes boooos want ik
beledigde hun o zo mooie 700 eurie scooters),
maar dat is wel wat het is idd

Mijn scooter wilde gisteren niet starten, oh wat baalde ik!

Maar volgens mij komen dr op examens nooit zulke moeilijke vragen :stuck_out_tongue:

Gewoon geen scooter nemen. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou als ik jou was idd voor een betere scooter gaan dan die China shit :wink:

Niet delen door 2 dan klopt het gewoon, heb pasgeleden zelf ook examen gedaan :wink: