scooterhelm drukt af

Hoi (: Ik heb vanochtend een scooterhelm gekocht, en ik heb net een paar minuten gereden op mijn scooter. Zet ik mijn helm af, zit er helemaal een afdruk op mijn voorhoofd! Ik heb niet het gevoel dat de helm te strak zit ofzo, het is ook wel de goede maat denk ik, ik ben in ieder geval geholpen door een verkoper dus hij zal er wel verstand van hebben. Maargoed, het probleem is, de binnenkant van mijn helm is dus bekleed met stof, en in die stof zitten gaatjes, dus als ik mijn helm afzet, heb ik een rood voorhoofd van de druk van de stof, met witte stippen waar de gaatjes van de stof hebben gezeten. heel leuk dus. Heeft iemand dit ook of liever nog, heeft iemand hier een oplossing voor? X

terug gaan naar die verkoper.

wow, dat ziet er best raar uit volgens mij.
ik zou terug gaan naar de winkel en een ander vragen, of je naait er een ander stofje overheen, maar dat zal niet makkelijk gaan.

Een rechte pony laten knippen :'3

hahahahahaha

Haha! Nee, maar ik denk dat terug gaan naar de verkoper inderdaad het beste is.

Teruggaan. Als ie te strak zit, is het niet goed. Hij moet wel wat strakker zitten, maar het is echt niet goed als je een afdruk op je voorhoofd hebt. Mijn snowboardhelm zit ook strak, maar daar zie je niks van. Succes!

Ik ga binnenkort terug (: Dankjulliewel!

Volgens mij zit ie echt te strak, want mijn scooterhelm zit gewoon strak om mijn hoofd, maar krijg er geen afdruk van