Scooter.

[b]Heey :slightly_smiling_face:
ik ben aan het kijken voor een scooter. ook al ben ik pas over een half jaar 16… Maaar oké

ik heb een hele mooie gezien, wat vinden jullie ervan?[/b]

peugeot vivacity motorsport.

http://www.schaafsma-tweewielers.nl/wisexs/GetImage.php?

hij kost: ¤1799,-

mooi/niet mooi? en waarom?

shit hij doet het niet…

http://www.cvajkomotori.com/skuteri/peugeot/vivacity_motorsport_1.jpg

motor: 2takt
koeling:lucht
tankinhoud: 6 liter
rem voor: schijf
rem achter: trommel
bandenmaat: 12"
gewicht: 80 kg
elektrische start en kickstart

dat is hem dus (L)

halloo.

wel mooi, maar wel duur! waar ga je dan van betalen dan?

dankje!
zo duur is die niet hoor! je hebt ook van 2000, 2500 en nog meer.
en k krijg m van mn ouders :slightly_smiling_face: + verzekering, helm en slot! :slightly_smiling_face:

Leve de gulle ouders :stuck_out_tongue:

nouja, 1800 voor een scooter… voor datzelfde geld heb je een auto…

mooi ding…
ik mocht nooit een scooter van mijn ouders :frowning_face: maar moest doorsparen voor me rijbewijs en ben echt super blij dat ik dat heb gedaan!!! heb nu me rijbewijs en een auto :grinning::smiley:

maar als je voor 1800 een auto heb heb je wel een hele kleine lelijke hoor.

is wel mooi maar over 2 jaar wil je tog een auto.
en ik hou niet van scooters, maken veel lawaai, slecht voor het millieu,
en ze maken snel een ongeluk + het stinkt.
(maar stinken&slecht voor het millieu zijn auto’s ook)

ja is wel mooi. ik heb een peugeot vivacity sportline. geel/zilver. ben er heel blij mee. heb mn certificaat ook in 1 keer gehaald haha lucky me :stuck_out_tongue: mijne is een 2ehandsje en kostte 1000¤.

nee hoor, je kan er nog best een mooie auto voor kopen.

ik heb ook 1

bah, nee, ik vind hem nogal lelijk…
maar smaken verschillen he?

ik spaar liever door voor een rijbewijs (over 4 jaar), maar ik vind zo’n retro-scooter wel erg leuk :slightly_smiling_face:

I <3 vespa scooters (a)

Ja wel leuk! Ik ben nu aan 't sparen voor de helft voor een scooter van 1500 euro en de rest mijn ouders icl. helm, slot, verzekering en nummerbord

dalijk rijd je erop en word je eraf gekickt en rijden ze er met je scooter vandoor, das de rede waarom ik er geen neemm… lijkt mij wel zonde dan:P maarjaa is wel heeeelee mooie scooter, jammer dat je mensen niet meer kunt vertrouwen tegenwoordig!

Ik vind hem niet zo mooi, een beetje te jongensachtig.

haha, jha dat heb je als je in een grote stad woont. ik woon in een klein dorpje en hier heb je dat niet! je zou gewoon je scoot op je oprit kunnen zetten snachts. ze pikken m echtniet!