scooter verzekering ... hoe doe jij dat ?

Hey!
Sorry als hier al een topic over is, maar die heb ik niet kunnen vinden…

Ik zit met een vraag :
Over een paar maandjes ga ik een scooter nemen, wordt 16, maar ik ben er nog niet uit hoe ik het ga regelen met de verzekering…
Ik heb bij verschillende gekeken hoe duur het is , en dat ligt rond de 60 euro, als je voor het meest uitgebreide gaat…
Maar stel nou dat ik mijn vaders/moeders gegevens invul, ligt het rond de 10 euro…

Dat is dus nogal een verschil…
Hoe doen jullie dit ? Staat het op jullie ouders naam ?

En stel nou dat ik een ongeluk krijg op de scooter waar mijn vaders/moeders naam op staat… Is dat een issue ?
Want je bent wel familie, en je ouders geven toestemming ?

Ik ben erg benieuwd hoe jullie dit doen !

Trouwens ik denk dat ik de Mister Chi Silk babyblauw ga nemen, wat vinden jullie er van ?

http://i41.tinypic.com/o9if55.jpg

Heeey =)

M’n zus heeft het op mijn vaders naam staan maar ik geloof dat dat te 1e eigenlijk al niet mag en het is ook niet slim kwa ongevallen enzo =o

Gewoon op je eigen naam doen als de scooter ook op je eigen naam komt te staan.

Ja daar dacht ik dus ook aan…
Maar je bent wel familie, en je ouders geven die verantwoordelijk toch?

Anders bel ik wel een keer naar z’n verzekering…

Ja alleen scheelt het wel 50 euro in de maand als je het op je ouders naam doet…
Maar of dat mag weet ik dus niet ?

Zijn er ook mensen die hier problemen mee hebben gehad of juist helemaal niet ?

die van mij staat ook op me moeders naam en nog nooit problemen mee gehad. vind alleen die scooter echt verschrikkelijk! gelukkig, smaken verschillen.

Exact the same.

En bij mij staat het ook op m’n moeders naam omdat m’n broer toen nog te jong was, maar nu gaat ze hem op mijn naam zetten. En als ze je aanhouden moet je er wel even bij zeggen dat hij op je moeders naam staat, is wel handig.

-

160 euro per jaar maar ? mag ik vragen welke verzekering dat is ? ;p
huh maar heb je dan niet tegen diefstal verzekerd ?

-