scooter theorie rijbewijs ding?

heee,
ik word 25 november zestien, en ik wil dan graag zo snel mogelijk mijn scooter rijbewijsdinges halen, omdat in 2010 moet dat praktijk erbij, en da’s volgens mij hartstikke duur, nou vraag ik me af; is het moeilijk? Hoe vroeg moet je er mee beginnen? enz…

x

Dan mag je dat examen wel snel gaan aanvragen nu denk ik, aangezien iedereen in 2009 nog even examen wilt gaan doen.
In ieder geval, het is echt niet moeilijk. Haal een boekje met theorie bij de bieb en een cd-rom met oefenexamens en ga vooral veel oefenen. Ik ben geloof ik 2 weken van te voren begonnen. Je moet het wel echt goed leren, maar als je het eenmaal weet is het echt niet moeilijk.

je moet er idd echt snel bij zijn, hier in het noorden is bijna alles al vol voor 2009. =D

zie het als een up.

Jaa echt heel erg opschieten! Ze willen al 1 oktober, maar daar zijn mensen het niet mee eens, dus wss wordt het januari 2010. Maar inderdaad zoals hierboven, iedereen wilt het nu dus nog even snel doen!

Maar ik zou even bij ANWB winkeltje een boekje kopen zodat je een nieuwe versie hebt. Van 2008 of 2007 is dan ook nog oke maar als je echt een verouderd boekje hebt zou ik het een beetje risky vinden.
En zeker even met een CD oefenen, want zo krijg je echt even een indruk hoeveel tijd je hebt voor vragen en hoe alles eruitziet!

Verder is het niet echt lastig, maar soms wel tricky vragen waarbij je denkt: ja hallo, wat een rotvraag :’)
Ik ben de eerste keer gezakt met domme fouten, want ik was gewoon TE zenuwachtig! Je tikt te snel in, je raakt in tijdnood e.d.
De tweede keer was ik met 2 fouten geslaagd dus dat was mooi (1e keer overigens met 8 fout gezakt)
Maar je moet gewoon rustig blijven EN de vragen GOED doornemen want er zit soms wel een addertje onder het gras.

Ik was laatst gezakt met 8 fout, ik had het boekje doorgelezen en de CD gedaan. Maar was ook super zenuwachtig. Kijk ook gewoon rond op internet naar Demo vragen en betaal mischien 1/2 keer op zo een site examencentrum.nl ofzo.
Iedereen zegt dat dat heel goed werkt, omdat dat echt heel erg lijkt op het echte examen.
Veel succes =)