hebben jullie dit probleem ook? voor die gene die ook een scooter hebben,
kreeg hem vanmorgen niet gestart, moest met de fiets naar mijn stage >.<
heb zo iets altijd als het koud is, in de zomer heb ik er geen last van.
hij maakt wel geluid zeg maar als ik hem wil opstarten maar hij start niet, kikken helpt ook al niet.
misschien dat jullie er tips voor hebben?
heb je geen kickstart? laatmaar, je had al ge-edit!
de mijne start trouwens wel gewoon!
ik ken iemand en die had een metalen plaat ergens voor gemaakt zodat ie wat sneller warm liep, waardoor die dus gwoon startte, maar ik eet niet precies waar die de plaat had zitten volgens mij ergens bij de koelvloeistof ofzo, weet niet zeker.
Ik heb een brommer, maar die start inderdaad ook wel eens niet als 't koud is. Volgend mij moet je hem gewoon binnen zetten, en elke dag even starten. Verder weet ik 't ook niet.
ik weet niet wat koelvloeistof is xD maar heeft ie dat gewoon zelf gemaakt?
misschien als ik hem in de schuur zet? maar daar is het ook koud denk ik.
[nohtml][b][message=4274668,noline]PACWOMAN schreef op 09 November 2009 @ 13:27[/message]:[/b] [...]ik weet niet wat koelvloeistof is xD maar heeft ie dat gewoon zelf gemaakt?[/nohtml]
Uhm, niet elke scooter heeft koelvloeistof, misschien moet je even langs een scooterzaak gaan en het daar vragen (of ze er iets aan kunnen doen bijv door die metalen plaat dus)? en ja, hij heeft dat gewoon zelf gedaan ^^
Harder kicken? :’) nee serieus, heb je je bougie al gecheckt?
[nohtml][b][message=4274669,noline]PACWOMAN schreef op 09 November 2009 @ 13:28[/message]:[/b] [...]misschien als ik hem in de schuur zet? maar daar is het ook koud denk ik.[/nohtml]
Mijna staat altijd in de schuur, en het is daar wel koud haha. alleen mijn scooter start meestal wel goed dus… ^^
wat voor scooter heb je?
hahaha daar vraag je me wat xD
ik weet wel hoe een bougie eruit ziet, maar weet niet waar die ligt?
krijg net te horen dat ik miss deo op bougie moet spuiten of ff warm maken met fohn. =o
V-Clic, is pas 1 jaartje oud
:’) laat em anders gewoon even bekijken door een scooter-persoon. Ik ga je niet helemaal uitleggen waar alles zit en wat je ermee moet doen xD kost waarschijnlijk nix.
[nohtml][b][message=4274680,noline]PACWOMAN schreef op 09 November 2009 @ 13:34[/message]:[/b] [...]hahaha daar vraag je me wat xD
ik weet wel hoe een bougie eruit ziet, maar weet niet waar die ligt?
krijg net te horen dat ik miss deo op bougie moet spuiten of ff warm maken met fohn. =o[/nohtml]
Deo op de bougie? :l
een V-Clic, nee ik heb eignelijk geen idee of die koelvloeistof heetf.ik heb een Peugeot speedfight, en ik heb zegmaar n soort van spleten in de voorste kap, en daardoorheen zie ik dan een soort jerrycan(hoe schrijf je dat xD) met blauw spul, dat is dus koelvloeistof. ^^
http://i37.tinypic.com/6nvwxu.jpg
missschien kan je het beste even langs een scooterzaak gaan,
of even op een scooterforum je probleem uitleggen.
http://www.scooterweb.nl/forum/showthread.php?t=296818
ja hier staat deo op bougi/luchtfilter…
toch maar proberen als ik thuis ben.
[nohtml][b][message=4274697,noline]PACWOMAN schreef op 09 November 2009 @ 13:39[/message]:[/b] http://www.scooterweb.nl/forum/showthread.php?t=296818ja hier staat deo op bougi/luchtfilter…
toch maar proberen als ik thuis ben.[/nohtml]
Ik vraag me af of dat een goed idee is.
aangezien het gevaarlijk is als een bus deo te heet word?

hmm ja ik weet niet maar volgens mij is het de bedoeling dat het heet wordt?
want ze zeggen ook aansteker erbij houden maar dat zou ik niet durven xD
Mijne heeft ook wel last van de kou, elektrisch start ie een stuk moeilijker. Kickstart werkt wel altijd prima.
Ga even naar je dealer toe en vraag of zij er even naar kunnen kijken, ze kunnen hem vast wel even iets anders afstellen waardoor hij beter wil starten. Sowieso starten ze door kou altijd wel iets minder dan in de zomer.
Oh en waarom wil hij niet starten met de kickstart? Trap je hard genoeg?
En als je elektrisch start en dan gewoon steeds door blijven starten, dan moet hij toch uiteindelijk ook wel gaan lopen?
dan verzuipt ie.
en was al vorig jaar met zelfde probleem naar mijn dealer geweest.
ze zeiden dat het opgelost was en ben nog 2 keer daarna terug gegaan en ieder keer zeiden ze dat het deze keer wel opgelost was. en de meeste mensen met een v-clic zo n probleem hebben ?
Nou dan ga je weer terug naar de dealer.
[nohtml][b][message=4274717,noline]PACWOMAN schreef op 09 November 2009 @ 13:52[/message]:[/b] [...]dan verzuipt ie.
en was al vorig jaar met zelfde probleem naar mijn dealer geweest.
ze zeiden dat het opgelost was en ben nog 2 keer daarna terug gegaan en ieder keer zeiden ze dat het deze keer wel opgelost was. en de meeste mensen met een v-clic zo n probleem hebben?[/nohtml]
dan vraag ik me af waar je m gekocht hebt.
dan zou ik even bij een andere scooterzaak langsgaan!
Oh daar had ik elke dag last van in de herfst/winter & na 100x kickstarten deedtie t dan, echt heeeel frustrerend ;o !
edit; maar dan ook écht heel hard kicken, en naar de scooterdealer etc. hielp bij mij niet.