scooter praktijk examen

Hee,
Ik heb woensdag mijn praktijk examen en ik ben zoooo bang dat ik het niet ga halen! Ik heb 2 dagen geleden 2 uur les gehad en dat heeft me heel erg onzeker gemaakt. Zelf woon ik in een dorp en ik moet examen doen in het centrum dus al die drukte en weggetjes zijn heel anders voor mij. Mijn vraag was aan mensen die het al hebben gedaan: heeft iemand toevallig nog tips ? En wat vonden jullie moeilijk?

Alvast bedankt!
xx

geen zorgen ^^
praktijk is precies het zelfde als les,
probeer alles een beetje vlot te doen, heel overdreven om je heen kijken
altijd spiegels en 2x naast je controleren,
en dan haal je het ^^

ik had precies hetzelfde als jou, de man die me les gaf zei als ik zo zou rijden op
me examen dat ik zou zakken… dus ik was super zenuwachtig, maar het viel echt
heeeeeel erg mee! Ik had een hele chille examinator, en ze stellen je wel gerust.
Het komt vast helemaal goed!

Ja dat ! Mijn les-leraar zegmaar vertelde mij dat ik bij m’n examinator ook gewoon alles heel overdreven moest doen.
Ik ben met vlag en wimpel geslaagd (:

Ik ben zo bang dat ik op de verkeerde weg rij ofzo

Ik heb het ook gedaan ik moest het 2 keer doen maar je moet je echt geen zorgen maken gewoon overdreven kijken in je spiegels en langs je schouders. Als je de verkeerde weg op rij moet je niet in paniek raken want daardoor zak je echt niet alleen maar als je zo erge fout maak waar mee je mensen en jezelf in gevaar kan maken. Maar 1 foutje letten ze echt niet op.