scoooter.

Heee,
ik word over een halfjaar 16 en dan
wil ik graag een scoooter, maarrrr
ik weet niet welke.
welke scooters vinden jullie mooi?
xxx.

Scooters vind ik lelijk… kies een brommer: een derbie misschien? Of aprillia?

eeeeeen vespa

of zo’n sportieve van yamaha of zoiets

Een Mio ! :wink:

eeen honda c50(H)

ik vind scooters zooo orinair… vooral bij meisjes

Aprillia SR www nog wat:P… die is vet cool

Gewoon geen, fietsen is goed voor je:3 En 2 jaar later kan je em alweer inruilen voor een auto.

Een vespa is wel heel mooi… maar een aprillia vind ik wel super stoer ( en fijn enzo, kheb er zelf ook een :p)

een mio:D
ik heb er zelf ook een(A)

Vespa’s zijn super mooi, maar alleen in mediterane landen,
hier gewoon lekker tot je achtiende wachten en een
auto nemen :]!

Zo’n brommerfietsding een hele oude, en dan wit

MIO; zooo perfect… Moest altijd superver fietsen naar school, maar nu heb ik een mio; ik vind 'm echt leuk!

Ik heb een yamaha aerox
Maar een peugeot speedfight 2 vind ik ook heel mooi :relieved:

Mio’s en Vespa’s vind ik echt lelijk. :stuck_out_tongue: Ik heb mijn droom al gevonden: Een Speedfight 2 electric blauw met zwart. (Maar heb ook in het zilver gezien, die was ook leuk. Dus zwart of zilver ben ik nog niet over uit.) Dit is 'm:
http://www.peugeotscooters.nl/speedfight/SPEEDFelec1.jpg
Een Yamaha Aerox is ook echt geweldig! Maar die kleurtjes vind ik niet zo leuk. En iedereen in mijn omgeving heeft al een Aerox. :stuck_out_tongue:
En ik zit er aan te twijfelen, mijn scooter word volledig betaalt maar paps is niet uit over de verzekering of hij die wilt betalen (zo’n ¤850,- per jaar all risk…) en anders neem ik een Tomos Youngst’r.

Scooters vind ik zo… sjonnie achtig ;p
En waarom een scooter nemen als je over 2 jaar mag autorijden? kun je tenminste nog wat in de achterbak leggen!

een mio 50 of een vespa:)

I love scooters!

ik heb dr zelf geen; en ook geen verstand van, maar al mijn vrienden hebben er ook 1, die hebben allemaal aerox, maar dat vind ik mooier voor jongens, sorry zou t niet weten!

een peugeot vivacity classic cherry cream…! ( retro style!!)

ik word ook over een half jaar 16… zelf vind ik een vespa heel mooi… maar iets te duur… een mio is ook mooi, en goedkoper…
trwns… een pico is ook best mooi…